XXL Nutrition

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Waarom mag Henry nooit spelen? Is toch veel beter als Cissé....

hupla goal z-a

en rood. arme fransen :p

Man, ik ben dat fake gedrag zo beu van al die voetballers, klein tikje krijgen ze en ze doen alsof ze neergeschoten zijn.

Man, ik ben dat fake gedrag zo beu van al die voetballers, klein tikje krijgen ze en ze doen alsof ze neergeschoten zijn.

Idd, echt onnozel.
Zoals met Brazilië dacht ik, loopt speler tegen Braziliaan, totaaaaal niets aan de hand, grijpt hij gewoon naar z'n gezicht en begint te creperen van de pijn uit het niets. Puur show!

Laatst bewerkt:
2-0.

haha straks gaat Z.A. gewoon nog door

Nu is het doelsaldo van Zuid Afrika: -1 en van Mexico: 1.

Wat gebeurt er eigenlijk als beide teams een gelijk doelsaldo hebben?? ???

Ze hebben het erover dat Zuid-Afrika nog 2 doelpunten nodig heeft, maar als Uruguay met 3-0 wint dan is dat toch ook genoeg?

Dan gaan ze loten.

Ik gun het ZA wel. Hopelijk prikken ze er nog een stuk of 6 in.

POINT SYSTEM :
Three points for a win, one point for a draw, and no points for defeat.

TIE-BREAKER RULES :
If two or more teams finish equal on points after all the group matches have been played, the following criteria shall be applied to determine the ranking :

(1) Goal difference in all the group matches.

(2) Greater number of goals scored in all the group matches.

(3) Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.

(4) Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal after applying above criteria).

(5) Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal after applying above criteria).

(6) A drawing of lots by the Organising Committee.

ZA had al zeker 3-0 moeten voorstaan wat een kans mist die ene klungel ook. uruguay had ook al makkelijk 2-0 of 3-0 kunnen maken. zou wel lachen zijn mochten ze straks moeten loten, maar ik gok dat mexico het wel volhoudt

AFGELOPEN voor ZA.

Terug
Naar boven