MuscleMeat

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

damn, frankrijk toch een goal gescoord dit wk :(

Jammer van Zuid-Afrika maar ze hadden kunnen winnen, 2 hele goeie kansen op het einde mja :(

Dag Frankrijk, bedankt! en nou opgetieft! kudtland:D

Jammer voor les bleus, maar na een grondige opkuisbeurt binnen de ploeg en met LAUrent Blanc gaan ze er De volgende tOErnooien terug staan.

Laatst bewerkt:
"met Luarent Blanc gaan ze er volgende tornooien terug staan."

Nu goed? :)

Zuid-Korea en Argentinie momenteel door als het zo blijft. Nigeria kan het feestje voor de Zuid-Koreanen nog wel verpesten.

En Zuid-Korea op voorsprong, heeft nu wel de beste papieren om de tweede ronde te halen.

Laatst bewerkt:
K*t spel van de Grieken. Verdedigen en wachten op die kleine kansjes.. Super k*t om naar te kijken.

Inderdaad, ben blij dat ik dat k*tspel niet meer hoef te zien, nu nog hopen dat Zwitserland eruitgaat:thumbup:

Wat denken jullie van Engeland - Slovenië en USA - Algerije , ik neig naar Engeland en USA, maar twijfel tussen een gelijkspel bij USA - Algerije..

Haha mattie van me staat eerste in de Radio 538 poule.

Geniaal :D

Wat denken jullie van Engeland - Slovenië en USA - Algerije , ik neig naar Engeland en USA, maar twijfel tussen een gelijkspel bij USA - Algerije..
Het kan echt alle kanten op in die groep. Ik ga ervan uit dat Engeland morgen alles uit de kast haalt en Slovenie verslaat. Usa-ALgerije, beiden moeten winnen en kan ook echt alle kanten op. Wordt spannend zo :)

Ik zet denk gewoon in op USA/Servië/Duitsland en Engeland..

Terug
Naar boven