Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

Blegh die Fransen mogen van mij lekker oprotten. Las daarnet ook weer een nieuwsbericht dat de franse selectie de wedstrijd wil gaan boycotten omdat ze geen premie krijgen als ze er in de eerste ronde uitvliegen. Moet toch niet veel gekker worden, vuile geldwolfen, het is een eer om op een wk voor je land uit te komen!
Ik ben altijd fan geweest van les bleus maar de laatste jaren is het minder(na Zidane). Is het echt voor die premie dat ze boycotten, ik had gelezen dat ze boycotten omdat ze het er niet eens mee zijn dat Anelka uit de ploeg is gezet. Heb je toevallig nog de bron?
Nederland sneuvelt in de tweede ronde . Sowieso .

Eigenlijk zou Nederland moeten hopen op Italie in de tweede ronde en niet Paraguay. Niet dat ze niet zouden winnen tegen Paraguay, maar ik denk dat ze het tegen Italie makkelijker zouden hebben.

Engeland kan met 3 punten door
Frankrijk kan met 4 punten door
Duitsland kan met 3 punten door
Italie kan met 3 punten door
Portugal kan met 4 punten door
Spanje kan met 3 punten door

Engeland moet dan wel 2:2 spelen maar het zou kunnen als ALG-USA een bloedeloze 0:0 wordt.

Duitsland kan alleeen met 4 punten door, bij 3 punten gaat of Servie (gelijkspel of winst) of Australie (winst) voorbij aan Duitsland.

Italie kan inderdaad met 3 punten door

Portugal met 4 punten zou niet vreemd zijn, op zich in lijn met de poule.

Spanje met 3 punten en dus verlies tegen Chili zou betekenen dat Zwitserland moet verliezen van Honduras met 1-0 of 2-0.

Normaal gesproken donderen een aantal van die toplanden dus gewoon uit het toernooi. Alleen Portugal lijkt echt goede papieren te hebben, de rest zou toch in principe moeten winnen om het in eigen hand te houden.

Ik vind Nederland alles behalve sterk op dit WK . Ik hoop dat ze nog groeien maar wat ze nu laten zien hebben is vrij zwak vind ik .

mexico- uruguwaay word een kraker, ze gaan allebei voor de winst omdat als ze 2e worden tegen messi moeten en dat wilt niemand

Hahahaha :roflol: Sorry hoor maar je kan de wereldspitsen van Spanje echt niet gaan vergelijken met de Nederlanders imo . Bij de Nederlanders ligt de kwaliteit toch elders vind ik .

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Portugal wint het wk btw .

Nederland sneuvelt in de tweede ronde . Sowieso .

Kijk al die Nederlanderes hier weer denken dat ze gaan winnen . Jullie gaan er net als Frankrijk ook weer snel uit hoor . En begin nu weer niet op de Belgen te haten want dat is appels met peren vergelijken . Geen enkele Belg die gelooft in Belgisch voetbal .
Volgens mij wint Portugal het WK .

Ik vind Nederland alles behalve sterk op dit WK . Ik hoop dat ze nog groeien maar wat ze nu laten zien hebben is vrij zwak vind ik .

:roflol: Volgens mij wil je gewoon dat Nederland er snel weer uitvliegt.

Ik geloof niet dat Nederland gaat winnen maar kwartfinale zou gewoon netjes zijn, ook al denk ik zelf dat de halve finale het eindstation zal zijn.

Ze hebben geen mooi voetbal laten zien nee, maar als je even resultaatgericht kijkt, waar uiteindelijk alles om draait, dan zie je dat nederland het eerste land is dat zich heeft geplaatst in de 8ste finale. Veel grote landen moeten dit eerst nog maar voor elkaar zien te krijgen, waarvan sommigen zelfs al nagenoeg kansloos zijn.

Spektakel: 1/10
Resultaat: 9/10

dan zie je dat nederland het eerste land is dat zich heeft geplaatst in de 8ste finale.
Spektakel: 1/10
Resultaat: 9/10

eerste geplaatst ok maar er zijn wel 3 ploegen met evenveel punten als NL , argentinië , brazilië , chili. Die ik persoonlijk toch sterker vond spelen dan nl

eerste geplaatst ok maar er zijn wel 3 ploegen met evenveel punten als NL , argentinië , brazilië , chili. Die ik persoonlijk toch sterker vond spelen dan nl

Het is je tegenstander die het spel maakt. Ik ga het NL elftal niet goed zitten praten, want ook ik heb gewoonweg zitten balen van het saaie pokkespel en de hakken-over-de-sloot-overwinning op Japan, maar we hadden wel twee taaie tegenstanders die zwaar defensief speelden. Daarin is het als aanvallend ingesteld elftal erg moeilijk om mooi spel te maken zonder kansen weg te geven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.749
Mooi voetbal interesseert me niet. Die beker naar Nederland nemen, dat is het belangrijkste. :D

Maar voor velen is de vraag of ze het ook tegen de wat sterkere ploegen redden. Je kunt niet tegen Spanje of Brazilie de bal blijven rondtikken en pas in de tweede helft proberen te scoren, want de kans is groot dat er dan al tegendoelpunten zijn gemaakt.

De media brengt het alsof 'Nederland' klaagt over het gebrek aan 'mooi' voetbal, maar men bedoelt eigenlijk of ze ook (veel) kunnen scoren en balbezit kunnen houden tegen de goede ploegen. Men is gewoon sceptisch over de huidige speelsT.

Ja, daar wel ja. In het land der blinden.....
Het is een mafkees die de hele tijd loopt te zeiken, om je aan dood te ergeren, werkelijk.
Ze moeten hem eens uitleggen dat tijden veranderen. Toen hij nog een bal raakte kon je een kopje koffie zetten, de krant lezen, achterstevoren naar het doel lopen en de voorzet met je achterhoofd in de kruising tikken.

:roflol:

Vd Gijp heeft er wel kijk op.

Trouwens:

http://www.youtube.com/watch?v=bjF2pujRuog

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Mooi voetbal interesseert me niet. Die beker naar Nederland nemen, dat is het belangrijkste. :D

Maar voor velen is de vraag of ze het ook tegen de wat sterkere ploegen redden. Je kunt niet tegen Spanje of Brazilie de bal blijven rondtikken en pas in de tweede helft proberen te scoren, want de kans is groot dat er dan al tegendoelpunten zijn gemaakt.

De media brengt het alsof 'Nederland' klaagt over het gebrek aan 'mooi' voetbal, maar men bedoelt eigenlijk of ze ook (veel) kunnen scoren en balbezit kunnen houden tegen de goede ploegen. Men is gewoon sceptisch over de huidige speelsT.

Tegen Brazilië en Spanje krijgt Nederland veel meer ruimte en dus kansen. We geven ook meer ruimte weg.

ik hoop tog niet dat de nederlanders denken dat ze eventjes van italy gaan winnen, dat zei juri mulder 2 dagen terug nog, nederland komt niet verder dan italy je gaat zien net zoals bij de russen

ik hoop tog niet dat de nederlanders denken dat ze eventjes van italy gaan winnen, dat zei juri mulder 2 dagen terug nog, nederland komt niet verder dan italy je gaat zien net zoals bij de russen

EK 2008, Italië (dus niet italy) als wereldkampioen, werd door Nederland in de voorrondes met 3-0 afgedroogd, de andere finalist Frankrijk werd net zo hard gebitchslapped met een 4-1 tegen Nederland.

Dus waarom gaat Nederland niet van Italië winnen?

Laatst bewerkt:
hopelijk gaat tsjile door..

Leuke wedstrijden vandaag heb ingezet op Frankrijk ( :x ) , Argentinië , Zuid-Korea en Mexico

jammer dat er trouwens geen wedstrijd is om half 2

EK 2006, Italië (dus niet italy) als wereldkampioen, werd door Nederland in de voorrondes met 3-0 afgedroogd, de andere finalist Frankrijk werd net zo hard gebitchslapped met een 4-1 tegen Nederland.

Dus waarom gaat Nederland niet van Italië winnen?
welkom op het heden centaur, denk je nou werkelijk dat de verleden wat uitmaakt het gaat om nu open ur eyes

eindhalte eindigt bij italy

Ik geloov dad Ileaty eerst noch techen Sloowkaeien moed en anders kan Nieuw Cheelant noch wel roed in hed eten goien.

Terug
Naar boven