Fitness Seller

[Voetbal] Het officiële WK 2010 topic

vandaag D-day voor de good old chaps of England

Weg er mee! Go Slovenie. 0-0 in die wedstrijd en Algerije of USA mogen uitmaken wie er verder gaat.

Ik gun Slovenie het ook meer dan de Engelsen :p En USA mag ook wel door, brengen toch net iets meer opwindend voetbal dan Algerije

Toen ik de eerste wedstrijd van Algerije zag dacht ik echt bij mezelf wat ze op het wk doen, lange ballen die bijna nooit aankwamen,... Maar tegen Engeland hebben ze wel mooi aanvallend voetbal laten zien met mooie combinaties en altijd uitvoetballen zelfs vanuit de verdediging. Usa brengt ook wel mooi voetbal. Belooft nog een mooie pot te worden.

Zie slovenie wel stunten, 1ste helft tegen amerika waren ze veel beter. Hoop alleen dat ze niet gaan bunkeren want met gelijkspel zijn ze door. Duitsland gaat er vanavond dik overheen.

Geld op SLOV gezet.... MAKE ME RICH !!!

ik hoop echt dat de USA kan doorstoten. engeland maakt me niet zoveel uit

:fuu: het is weer die k*t commentator op de vrt die roept voor het minste

:fuu: het is weer die k*t commentator op de vrt die roept voor het minste

zo moet dat , zoals Rik vroeger,die kon pas meegaan in n match,was n prachtige kerel .

Engeland wint dit op 1been , moet je Terry zien,hoe die zich geeft voor zijn ploeg ,prachtig hoe die zich in de 68 ste minuut voor de bal gooit aan eigen doel om de goal te voorkomen .Gewoon met de kop vooruit en gestrekt lichaam .
:thumbup:

hoppa ,Engeland door :thumbup:

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Amerika ook door ten koste van Slovenie ,
4keer gescoord door Amerika,hehe,mooie zaak :D

wat een ontknoping by USA wat een sensatie
ze hebben de 2 spannendse groepswedstrijden gehad met slovenie en algerije. ben echt blij dat ze door zijn

Gruwelijke ontknoping bij USA, eerste keer dit wk dat ik van een wedstrijd, al was t maar de laatste 30 minuten, heb genoten. Heb nog niet heel veel kunnen zien tho...tentamenweek -_-'

LANDYYYYYYYYYYYY.gif

Amerika wint gewoon de poule. Yeah babyyy:D Nu spelen ze tegen de ploeg die als 2de eindigd in de poule van Duitsland toch:D

Terug
Naar boven