Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Het was wel leuk geweest als ze gewoon spontaan zo'n hele grote harde kutscheet gelaten had.

Ze moet wel wat oppassen met die dubbele kin. Misschien eens bij de plastische chirurg langsgaan? Lekker leegzuigen die handel. :)
 
35jj879.jpg
 
Toch een vreemde timing om het seizoen te beëindigen. Vooral als je bedenkt dat er nu al twee extra uitzendingen waren.

Er waren nog Nederlandse play-offs, bekerfinales en zaterdag de CL finale.

:scratch:
 

mat zou hem meteen adopteren.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zonder twijfel, samen met Ronaldo jr. ^^

ronaldo-def.jpg
 
Shane zat nog in een aflevering van Internetpesters van PRDV. Hij werd gepest online door een of andere boer omdat hij een kleurtje heeft
 
Laatst bewerkt:
Ik mis het nu al op TV. Er is overigens nog genoeg te bespreken (CL Finale, Bosz naar Dortmund?, NL elftal, etc.). Maar we gunnen de mannen een goede vakantie, ''RTL zal vast nog wel wat oude politie-afleveringen hebben liggen'' zoals Johan zou zeggen.
 
Ik mis de mannen nu al.
 
Ik mis een wk of ek en al het gelul er om heen. Alleen daarom moet Nederland zich al plaatsen, al is het maar voor VI oranje!
 
Ik mis een wk of ek en al het gelul er om heen. Alleen daarom moet Nederland zich al plaatsen, al is het maar voor VI oranje!
Je kan altijd nog voor België supporteren!
 
Ik mis een wk of ek en al het gelul er om heen. Alleen daarom moet Nederland zich al plaatsen, al is het maar voor VI oranje!
Dit idd. Gewoon lekker bankhangen, kijken, het geouwehoer eromheen.. Hoop dan ook dat we ons alsnog plaatsen..
 
Back
Naar boven