AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Die hele sfeer bij oranje is het gewoon niet momenteel. Werd vooraf ook weinig over gesproken heb ik het idee. Als Oranje speelde keek je er weken van te voren naar uit, hopelijk komt het door die troosteloze lege stadions.

Haha Mootje verwijdert alles betreft Oranje op zijn instagram accountje.
Knvb leert het ook nooit, pannekoeken. Al is de kans 1% dat het Ziyech niveau wordt, genoeg om 1 minuut te laten opdraven.

Het komt door het troosteloze elftal met omhooggevallen BLM kneuzen zoals Depay.

Maar daar kan je maar beter aan gaan wennen. Een goede afspiegeling van het straatbeeld. Rap en gangstergeneratie. Met nog af en toe een verdwaalde kaaskop.

Ik zag de Duitsers ook al met meer allochtonen dan oermoffen in het veld staan. De tijd van lachen om die lelijke Duitse rotkoppen is ook voorbij.

Toch wel jammer dat ze Friezen nooit een eerlijke kans hebben gegeven. Had Foppe toch wel eens willen zien, in 2006-2008 of 2012. Maarja, Fries he?

Maar daar kan je maar beter aan gaan wennen. Een goede afspiegeling van het straatbeeld. Rap en gangstergeneratie. Met nog af en toe een verdwaalde kaaskop.

Ik zag de Duitsers ook al met meer allochtonen dan oermoffen in het veld staan. De tijd van lachen om die lelijke Duitse rotkoppen is ook voorbij.

Het enige verschil is dat die Duitse allochtonen doorgaans veel beter zijn opgevoed en veel beter manieren zijn bijgebracht. Waar de gemiddelde Nederlands elftal speler niet verderkomt dan “ja jeweettoch kdoe gwn lekker me ding, heb skitta aan alles, lekker me acties maken jeweettoch” komt de gemiddelde Duitser toch meestal wel met een goed verhaal in goed Duits.

België tegen Tsjechie of hoe je dat ook schrijft. Wat een armtierig elftal die T'tjes. Geen enkele bekende naam meer. Met zulke grootheden als Koller, Cech, Nedved en Rosicky verwacht je toch iets dat overblijft... Nu zit je met een speler van West Ham als bekendste speler welke ik al terug moet opzoeken wil ik kunnen zeggen "oh ja die"...

Boel dichtgooien en thuis op de counter spelen gaan ze doen verwacht ik. Belgjes stug matchje en de boel breedhouden, en hopen op KDB. 1-2.

Laatst bewerkt:
Noorwegen met Haaland natuurlijk. Straks worden ze derde in de poule.

België tegen Tsjechie of hoe je dat ook schrijft. Wat een armtierig elftal die T'tjes. Geen enkele bekende naam meer. Met zulke grootheden als Koller, Cech, Nedved en Rosicky verwacht je toch iets dat overblijft... Nu zit je met een speler van West Ham als bekendste speler welke ik al terug moet opzoeken wil ik kunnen zeggen "oh ja die"...

Boel dichtgooien en thuis op de counter spelen gaan ze doen verwacht ik. Belgjes stug matchje en de boel breedhouden, en hopen op KDB. 1-2.

Ja, droevig. Bijna 20 jaar geleden speeden ze Nederland meermaals kapot. Iedereen was toen bang voor ze

Poborsky en Berger. Nog wat namen uit een roemrijk verleden

En pretty boy Milan Baros

Smicer van Liverpool had je ook nog.

Baros was een beetje net niet, Poborsky en zeker Smicer horen in dat lijstje.

Net gehoord dat Chadli speelt, dus er ligt ruimte op die flank voor de Tjechos...

Malta staat met 2-0 voor uit tegen Slowakije. Hah! :thinking:

Rust en 0-0

Een klein land als Tsjechie moet blij zijn dat ze 2 keer een leuke ploeg hebben gehad, verder stelde het weinig voor. Zo heeft een vergelijkbaar land als Zweden, Bulgarije, Hongarije af en toe ook eens een goede ploeg.
Haalde in ´96 de EK finale, won een keer van Nederland in de kwalificatie maar verloor een maand later met die sterke lichting dan wel weer van Luxemburg.

Lang kapot :mad:

Terug
Naar boven