- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het komt door het troosteloze elftal met omhooggevallen BLM kneuzen zoals Depay.hopelijk komt het door die troosteloze lege stadions.
Het komt door het troosteloze elftal met omhooggevallen BLM kneuzen zoals Depay.
Is niet mogelijk, ik heb principes.
Waaaaat?
Maar daar kan je maar beter aan gaan wennen. Een goede afspiegeling van het straatbeeld. Rap en gangstergeneratie. Met nog af en toe een verdwaalde kaaskop.
Ik zag de Duitsers ook al met meer allochtonen dan oermoffen in het veld staan. De tijd van lachen om die lelijke Duitse rotkoppen is ook voorbij.
België tegen Tsjechie of hoe je dat ook schrijft. Wat een armtierig elftal die T'tjes. Geen enkele bekende naam meer. Met zulke grootheden als Koller, Cech, Nedved en Rosicky verwacht je toch iets dat overblijft... Nu zit je met een speler van West Ham als bekendste speler welke ik al terug moet opzoeken wil ik kunnen zeggen "oh ja die"...
Boel dichtgooien en thuis op de counter spelen gaan ze doen verwacht ik. Belgjes stug matchje en de boel breedhouden, en hopen op KDB. 1-2.