Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

ik mag ze wel

NOS -> Oranjezomer
Raffaël heeft teveel frikandellen gegeten, maar Wesley niet veel minder.
Lekker toch. Die gasten hebben altijd in een keurslijf moeten meelopen. Nu kunnen ze lekker beetje relaxen. Bij die twee was het in Ajax tijd al opletten geblazen.

Het was naar aanleiding van dit.

Die Maxim moet een keer zijn smoel houden, kinderachtige proleet van bekant 60.

Ik vind die jeroen stekelenburg altijd een sneu type. Komt altijd een beetje over als het vijfde wiel aan de wagen bij de NOS. Sowieso een hele slechte interviewer en die hebben ze dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat een beetje bij dat hotel gezet met z'n rattenkop. Ondankbaar klotebaantje

In 2009 maakten we deze reportage van de Deense spelmaker, thuis in zijn gastgezin.

Rusland viel vies tegen gisteren, België vond ik ook niet denderend. Denk dat Finland tegen Rusland een gevoelige wedstrijd gaat worden.

Ik vind die jeroen stekelenburg altijd een sneu type. Komt altijd een beetje over als het vijfde wiel aan de wagen bij de NOS. Sowieso een hele slechte interviewer en die hebben ze dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat een beetje bij dat hotel gezet met z'n rattenkop. Ondankbaar klotebaantje
Neukt een van die zwemsters die hij altijd interviewt. Hij is al net zo klef als die pa van hem.

1623588426812.png

Terug
Naar boven