apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk wint Portugal.Wat denken jullie voor morgen? België eruit of winnen ze

Onterechte doelpunten verkrachtten het voetbal. Gaat helemaal goed met die VAR op dit toernooi.En nu begint het
haha wat verkracht die var toch het voetbal. Juichen, oh nee, toch wel, toch niet. Nee.
Vorm van de dag gaat het zijn. Als Dias Lukaku in zijn broekzak steekt gaat het heel moeilijk worden, en defensief zie ik Ronaldo er toch 1 of 2 maken.Wat denken jullie voor morgen? België eruit of winnen ze
Vorm van de dag gaat het zijn. Als Dias Lukaku in zijn broekzak steekt gaat het heel moeilijk worden, en defensief zie ik Ronaldo er toch 1 of 2 maken.
Wet op het Behoud van Gezeik is hier van toepassing.En nu begint het
haha wat verkracht die var toch het voetbal. Juichen, oh nee, toch wel, toch niet. Nee.
Jordan Lukaku is een groot gemis.Ronaldo kruipt nog sneller dan dat Alderweireld sprint
Tzal gelijk opgaan denk ik en de laatste 10 min van de wedstrijd zal Portugal het winnende doelpunt maken.Vorm van de dag gaat het zijn. Als Dias Lukaku in zijn broekzak steekt gaat het heel moeilijk worden, en defensief zie ik Ronaldo er toch 1 of 2 maken.
EhhOnterechte doelpunten verkrachtten het voetbal. Gaat helemaal goed met die VAR op dit toernooi.
Wel tegen zijn neef.Waarom brengt hij ook Promes in? Dat is toch niet iemand die zal knokken.