AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Finale krijgt Nederlands tintje. Kuipers fluit.

er moet ook een donker iemand in de staf

???

Screenshot_20210708-230806_NOS Teletekst.jpg

generatiekloof schmeneratiekloof
zweep erover, Lowie
neem willem van hanegem en wim jansen mee, knip al die hoodies en koptelefoons af en geef iedereen die zich niet aan de afspraken houdt een schop onder z'n hol

Laat ze eerst maar eens beginnen de fones in kluisjes te doen tijdens werk

Promes moet oprottuhhh

Ik mag hopen dat Lowietje die kneus achterwege laat, ja.

En geef Weghorst wat meer vertrouwen en laat De Kabel 2.0 niet alles bepalen

Ik heb zomaar het idee dat het 5-3-2 zal worden:

Van Gaal is geen tegenstander van het 5-3-2-systeem dat De Boer hanteerde tijdens het EK. “Het wordt beschouwd als een defensief systeem. Ik denk dat we met die formatie ook aanvallend kunnen spelen. Dat heb ik 2014 bewezen. Alleen moet je hoger druk gaan zetten. Er zijn weinig trainers die dat durven. De Champions League-winnaar (Thomas Tuchel met Chelsea, red.) was defensief ingesteld en gokte op de counter. Dat is ook leuk om naar te kijken, maar is niet zo offensief. Ik ben een van de trainers die graag aanvallend wil spelen. Ik ben meer van het 5-3-2-systeem gaan houden dan ooit tevoren. Het biedt de kans om aan te vallen, te verdedigen en de balans te bewaren.”

Gelukkig hoor je niet meer dat gezever over 'de ruit'. :emo:

Ik heb zomaar het idee dat het 5-3-2 zal worden:

Van Gaal is geen tegenstander van het 5-3-2-systeem dat De Boer hanteerde tijdens het EK. “Het wordt beschouwd als een defensief systeem. Ik denk dat we met die formatie ook aanvallend kunnen spelen. Dat heb ik 2014 bewezen. Alleen moet je hoger druk gaan zetten. Er zijn weinig trainers die dat durven. De Champions League-winnaar (Thomas Tuchel met Chelsea, red.) was defensief ingesteld en gokte op de counter. Dat is ook leuk om naar te kijken, maar is niet zo offensief. Ik ben een van de trainers die graag aanvallend wil spelen. Ik ben meer van het 5-3-2-systeem gaan houden dan ooit tevoren. Het biedt de kans om aan te vallen, te verdedigen en de balans te bewaren.”

Mooiste spel vind ik razendsnelle counterploegen. Madrid had dat ook x aantal jaren terug. Kon daar echt van genieten.

Rusland levert hem toch niet uit.

Terug
Naar boven