MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ben er klaar voor!

1626020754715.png

Naar het schijnt zijn er al tig vechtpartijen geweest met de pliessie en is half de stad inmiddels al vernield. Dat wordt nog wat als ze verliezen zometeen.

It's coming home

Naar het schijnt zijn er al tig vechtpartijen geweest met de pliessie en is half de stad inmiddels al vernield. Dat wordt nog wat als ze verliezen zometeen.
Triest. We gaan het zien. Voorlopig gaat engeland de goede kant op. Ze zullen als ze winnen de stad ook wel slopen trouwens. Het blijven engelsen. Hoop 'chavs' die helemaal niet zo 'engels beschaafd' zijn.

wat een kutwedstrijd

it's leaving home

Zo. Hadden de engelsen maar niet zo laf moeten gaan spelen.

dit gaat nu spannend worden.

die pickford is me toch een chaoot

echt een mong**l eerste klas. Die verdedigers ergeren zich ook dood aan hem denk ik.
lijkt me ook lastig als er de hele tijd zo'n malloot achter je staat te schreeuwen die bij elke bal grabbelt en elke terugspeelbal de tribune in ramt

zal je dadelijk nog zien dat ie een pinantie stopt en de held van engeland wordt

lijkt me ook lastig als er de hele tijd zo'n malloot achter je staat te schreeuwen die bij elke bal grabbelt en elke terugspeelbal de tribune in ramt

zal je dadelijk nog zien dat ie een pinantie stopt en de held van engeland wordt

Dan spring ik uit het raam hier :(

Ik heb het begin gemist. Gingen die Britten weer op de knietjes voor BLM?

Deden de Italianen mee?

Die chiellini:roflol:

Wat vinden jullie eigenlijk van Frank Snoeks?

Terug
Naar boven