Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Zelfde geldt voor het debiele broertje van de champions league

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelfde geldt voor het debiele broertje van de champions league![]()

Zou toch gwn leuk zijn!! maar dan moeten ze wel kampioen eindigen want door de voorrondes raken ze (wellicht) niet
Zou niet weten wat daaraan leuk is. Indien zij CL spelen zullen ze elke keer 5-0 op hunne wekker krijgen en de ronde afsluiten met 0/18. Mooi voor de coëfficiënt van België waar RSCA, RSCL en FCB zo hard voor hebben gewerkt. Eindelijk kan er één ploeg rechtstreeks naar de CL, zou blij zijn moest dat nog een paar jaar zo blijven.
Ah, als Anderlecht gaat halen ze mss 3, 4 of maximum 5 puntjes en daarna uitgeschakeld
Dan gun ik het wel aan Zulte Waregem, dat misschien maar 1 of 2 punten haalt en dan hebben ze 15 miljoen extra zodat ze hun nieuw stadion kunnen financiëren
Waar geen kat in komt zitten. Nee, liever RSCA in de CL, dan Zulte. En ik ben een FCB-fan, dus dat zegt veel.
HOOFDDORP - De aanklager betaald voetbal laat het aan de tuchtcommissie over of Gertjan Verbeek wordt gestraft voor zijn kritiek op de KNVB.
"Het is één grote samenzwering in Zeist. Aanklagers zijn verschrikkelijke mensen", liet Verbeek zich onder meer ontvallen.
De aanklager zou de uitspraken eerst zelf bekijken, maar aangezien de uitlatingen grotendeels hemzelf betreffen is de zaak overgedragen aan de tuchtcommissie.
AZ is inmiddels geïnformeerd over de gang van zaken. De aanklager wil dat de zaak schriftelijk wordt afgehandeld. De tuchtcommissie moet bepalen of Verbeek de gedragscode van het 'Handvest betaald voetbal' heeft overtreden.
Verbeek, die het niet eens was met een schorsing voor zijn verdediger Nick Viergever, liet woensdag tegenover NUsport al zijn ongenoegen blijken over de aandacht die de KNVB besteedt aan zijn uitspraken. Het zou volgens hem 'te gek voor woorden zijn' als hij wordt gestraft.
"Dat zou helemaal fraai worden. Als de KNVB mensen monddood wil maken, moeten ze dat doen. Dan moet ik misschien wel naar de burgerrechter stappen."