MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Hé, Carra...

Een nieuwe mijlpaal. Cristiano Ronaldo heeft na gisterenavond meer dan 800 goals gescoord in zijn profcarrière. De Portugees prikte tegen Arsenal nummers 800 en 801 en had zo een groot aandeel in de 3-2-zege van Manchester United. Met links, rechts, het hoofd en zelfs een paar keer met nog een ander lichaamsdeel. De waanzinnige statistiek wekt - uiteraard - veel bewondering op in de voetbalwereld.

Laatst bewerkt:

Conclusie: Man Utd heeft een kutverdediging.

Rangnick joined Red Bull as director of football in 2012, helping oversee their expansion into European football, emphasising the recruitment of unproven players and developing youth systems with a worldwide scouting base and an attacking on-pitch philosophy across their clubs.[2][3] As a result, Red Bull clubs rose in market value from €120 million to €1.2 billion during his tenure.

:eek:

Slimme kerel die Ragnick. Bij PSV hadden ze destijds beter hem kunnen nemen dan Schmidt.

Ondertussen de vierde Duitser in de PL.

Klopp
Tuchel
Farke
+ Ragnick

🤨

Ik was 10 en dit was de eerste keer dat ik Argentinië zag spelen. Wist dat ze erg goed waren doordat ze de eindbaas waren op de NES, verwachtingen overtroffen.

En ondertussen verliest barca van Joaquin en zn matties. Matige subtopper nu

Xavi Simons (Paris Saint-Germain, 18 jaar)

De hype houdt aan, maar het blijft spannend of Xavi Simons een echte doorbraak gaat beleven of dat hij niet verder komt dan alleen de status van supertalent. Zijn overgang van FC Barcelona naar Paris Saint-Germain heeft nog niet geholpen.

Waar het perspectief in Catalonië voor de jeugd juist groter werd, werd de file aan supersterren in Parijs langer. Geen ideale omgeving voor een talent om zich te ontwikkelen.

Ben benieuwd met monsieur. Moet nu toch wel aan de deur kloppen. Hij heeft een mooi kapsel maar wil echt eens wat van m zien

Shane Kluivert zal ook interessant worden komende jaren

Een "supertalent" dat al financieel onafhankelijk is. :o

Als hij Jan Simons had geheten en de kop van Davy Klaassen had zou hij dan ook een youtube hit zijn geworden?

Ik vond Justin Kluivert destijds vergelijkbaar met Antony en dacht dat het een kwestie van tijd was voordat alles er uit zou komen. Altijd lastig om in te schatten zodra talenten tegen de grote jongens mogen spelen wat er van overblijft. Sommige spelers zijn heel goed als ze iets meer tijd krijgen maar blijft er niks meer over zodra het een fractie sneller moet. Klaassen, Tadic, Blind zijn hier mooie voorbeelden van.

Toch lekker dat zo'n Pedri dan bij een kleine club werd opgeleid door de plaatselijke Skoda automonteur.

Licht het aan mij of is Simons te ielig voor zn leeftijd en de grote mannen voetballerij?

Ben benieuwd wat Perez er over te zeggen had :D

Bogarde lijkt me ook wel een goede rustige aanvulling. Nooit verwacht van deze n*ger die voor niemand buigt

Hèèrlijk :)

Terug
Naar boven