MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

In ieder geval fijn dat Willem II is gedegradeerd.
 
Lijkt me wel leuk om Eindhoven in eredivisie te zien. Laatste keer eredivisie was jaren 70.
 
Mark van Bommel gaat aan de slag als trainer van Royal Antwerp, zo meldt De Telegraaf. Marc Overmars beschouwt de voormalig speler en coach van PSV als droomkandidaat voor de trainerspositie in Antwerpen, waar Van Bommel al enkele keren gesignaleerd is door de krant. Van Bommel gaat voor twee jaar tekenen bij Antwerp en sloeg daarvoor Racing Genk, dat ook zeer geïnteresseerd was, af.

Een Limburger in Antwerpen. 🤭
 
Screenshot_20220518-193132_Flashscore.jpg
 
Alleen Vieira wandelt als een baas, en op eigen houtje, door een roedel paupers uit Liverpool.
 
Heracles promoveerde geloof ik voor het laatst in een seizoen samen met Sparta. Begon toen als kleine jongen net pas voetbal echt zelf op de voet te volgen. Ben dus eigenlijk min of meer opgegroeid met Heracles als stabiele Eredivisieclub. Zou wel balen zijn als de eruit vliegen vandaag. Het is toch niet zo makkelijk om vervolgens uit dat moeras van een KKD te ontsnappen. Voor je het weet zit je daar de komende 5 jaar te tobben op maandagavond tegen Jong Ajax. Kijk maar naar NAC en Roda.

Maar als het dan toch moet gebeuren graag ADO ervoor in de plaats. Wat mij betreft toch echt een Eredivisiewaardige club. Excelsior en Eindhoven hebben niks te zoeken in de Eredivisie.
 
Slutski vandaag trouwens op de laatste speeldag geheel onverwacht gedegradeerd met Rubin. Een jaar of 10 geleden werden ze nog kampioen en versloegen ze Barca in de CL. Opmerkelijk dat die zo zijn afgegleden de laatste jaren. Van (sub)top naar middenmoot naar degradant.
 
De Jeltsin van de voetballerij.
 
Heracles promoveerde geloof ik voor het laatst in een seizoen samen met Sparta. Begon toen als kleine jongen net pas voetbal echt zelf op de voet te volgen. Ben dus eigenlijk min of meer opgegroeid met Heracles als stabiele Eredivisieclub. Zou wel balen zijn als de eruit vliegen vandaag. Het is toch niet zo makkelijk om vervolgens uit dat moeras van een KKD te ontsnappen. Voor je het weet zit je daar de komende 5 jaar te tobben op maandagavond tegen Jong Ajax. Kijk maar naar NAC en Roda.

Maar als het dan toch moet gebeuren graag ADO ervoor in de plaats. Wat mij betreft toch echt een Eredivisiewaardige club. Excelsior en Eindhoven hebben niks te zoeken in de Eredivisie.
Ik heb een tijd gehad dat ik eerste divisie leuker vond dan de eredivisie om naar te kijken. Wat frivoler ofzo :thinking: vroeger had je ook van die eerste divisie helden zoals Harry van der Laan en Maurice Graef die in de ere geen pepernoot raakten.
 
Ik heb een tijd gehad dat ik eerste divisie leuker vond dan de eredivisie om naar te kijken. Wat frivoler ofzo :thinking: vroeger had je ook van die eerste divisie helden zoals Harry van der Laan en Maurice Graef die in de ere geen pepernoot raakten.

Ik ben meer van de generatie van toen het de Gouden Gids divisie heette en je elke vrijdagavond samenvattingen had op sbs6 gepresenteerd door Hans Kraay Jr.

Je had toen zo’n seizoen dat Sparta heel die divisie aan gort speelde met het dodelijke trio Koevermans, Ricky van den Bergh en Riga Mustapha.

Mooie tijden waren dat. Met nog clubs als Haarlem, Veendam, AGOVV en niet te vergeten RBC.
 
Wat te denken van Dirk Jan Derksen, de topspits van VVV.
 
Back
Naar boven