Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Oh ja en ook wel lekker dat precies wanneer Nederland weer dogmatisch 433 gaat spelen ze weer eens worden afgemaakt door een topland.

Van Gaal heeft gewoon altijd gelijk, blijkt nu ook maar weer. Een bondskoots zoals hij gaat NL nooit meer hebben. Jammer dat sommige mensen niet eeuwig kunnen leven en voortdoen

Die wedstrijd had ik niet gezien, was op werk. Hoorde wel iedereen schreven toen het 2-2 werd. Penalty's waren drama.

Best wel zielig dat Argentinie nu allerlei oefenduels speelt tegen landen als Curacao om Messi zijn stats nog een beetje op te krikken.

Waarom spelen ze niet gewoon tegen normale tegenstanders? De kersverse wereldkampioen gaat toch niet tegen een stel amateurs voetballen?
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat voetballers staan te springen om vriendschappelijke interlands te spelen. Laat staan onder de anciens. In Europa hebben ze er al de t*ring in als ze tijdens kwalificaties tegen landen zoals San Marino en aanverwanten aan de bak moeten.

Oh ja en ook wel lekker dat precies wanneer Nederland weer dogmatisch 433 gaat spelen ze weer eens worden afgemaakt door een topland.

Van Gaal heeft gewoon altijd gelijk, blijkt nu ook maar weer. Een bondskoots zoals hij gaat NL nooit meer hebben. Jammer dat sommige mensen niet eeuwig kunnen leven en voortdoen

Deed mij denken aan die pot voor het WK 2018 met Dickie en Gullit, ook 4-0 met 4-3-3 want we moesten daar zogenaamd winnen dus kamikaze op de aanval tegen een sterker team.

Achteraf was een punt genoeg geweest om Zweden voor te blijven, en 1-0 nederlaag misschien nog voldoende om op doelsaldo door te gaan. Louis had dat wel anders gedaan.

Nee joh… dat was juist de enige wedstrijd sinds het WK van 2010 dat je weer eens een NL elftal zag waar je sympathie voor kreeg, dat een wil had om te winnen en niet opgaf.

Denk dat je WK 2014 bedoeld. Sinds 2016 is het gewoon hopeloos, die Nations leaque onder Koeman heeft nog wat kunnen verbloemen. We zijn inmiddels een soort Denemarken geworden.

Als alle Turken en Marokkanen ook niet voor Nederland kiezen zie ik het somber in. Had je nu Kokcu, Ziyech en Mazraoui erbij gehad scheelde het wel een stukje. Wat was Nederland in de jaren '90 zonder de Surinamers geweest, ook een stuk minder.

Denk dat je WK 2014 bedoeld. Sinds 2016 is het gewoon hopeloos, die Nations leaque onder Koeman heeft nog wat kunnen verbloemen. We zijn inmiddels een soort Denemarken geworden.

Als alle Turken en Marokkanen ook niet voor Nederland kiezen zie ik het somber in. Had je nu Kokcu, Ziyech en Mazraoui erbij gehad scheelde het wel een stukje. Wat was Nederland in de jaren '90 zonder de Surinamers geweest, ook een stuk minder.
'88

Vanenburg
Gullit
Rijkaard
Winter een beetje

Als die SLM vlucht niet gecrasht was misschien wel WK in Italië gewonnen😱

Best wel zielig dat Argentinie nu allerlei oefenduels speelt tegen landen als Curacao om Messi zijn stats nog een beetje op te krikken.

Waarom spelen ze niet gewoon tegen normale tegenstanders? De kersverse wereldkampioen gaat toch niet tegen een stel amateurs voetballen?
Ronaldo al jaren tegen Luxemburg, Liechtenstein enz. Zuid Amerika kwalificaties zijn vrijwel allemaal strijders itt tot de Europese kwalificaties.

Elke huidige spits is daarom nu ook all time topscorer van zijn land.
Het geeft de illusie dat Depay produtiever met de kansen omgaat dan Kluivert, Bergkamp, Persie. Zelf zal hij er anders over denken.

Die statistieken zeggen ook helemaal niets. Op zijn goal tegen Spanje na viel van Persie altijd tegen op toernooien. Huntelaar had niet zijn kwaliteiten, maar zou het beter hebben gedaan. Lekker boeiend hoeveel iemand, zoals Persie, er maakt(e) tijdens de kwalificatierondes en vriendschappelijke duels.

Hoeveel goals scoorde Persie op toernooien? Uit mijn hoofd zat Kluivert aan zes in vier toernooien. (eigenlijk drie, want in 2004 speelde hij geen minuut)

Die statistieken zeggen ook helemaal niets. Op zijn goal tegen Spanje na viel van Persie altijd tegen op toernooien. Huntelaar had niet zijn kwaliteiten, maar zou het beter hebben gedaan. Lekker boeiend hoeveel iemand, zoals Persie, er maakt(e) tijdens de kwalificatierondes en vriendschappelijke duels.

Hoeveel goals scoorde Persie op toernooien? Uit mijn hoofd zat Kluivert aan zes in vier toernooien. (eigenlijk drie, want in 2004 speelde hij geen minuut)
Kluivert topscoorder ek 2000 met 5 dacht ik wk 1998 ook 3 goals ofzo. Tegen Argentinie en Brazilie nog wel. Dus Depay straks topscorer zegt niks idd.

Vroeger was teletekst 801 mn favo nieuws vergaring omtrent voetbal. Tegenwoordig alleen maar vrouwenvoetbalnieuws. Heel irritant.

• Like
Waarderingen: Boca
Vroeger was teletekst 801 mn favo nieuws vergaring omtrent voetbal. Tegenwoordig alleen maar vrouwenvoetbalnieuws. Heel irritant.

Teletekst was ook mijn dagelijkse dopamineshot in mijn jeugd.

In het weekend om de 5 minuten verversen als ik een toto select bet bij de sigarenboer had geplaatst die mijn vader had ingeleverd.

teletekst pagina
101 nieuws
200 pagina's tvgids en kijkcijfers
703 weerpraatje
704 weervooruitzicht
555 staatsloterijuitslag
601 sportnieuws
801 voetbalnieuws
818 voetbaluitslagen
819 voetbalstand
832 Topscorers
volgens mij 401 had je mop du jour

^^ dit was vroeger mijn internet

NCRV tvgids op de plee stuk lezen. Na 30 jaar weet ik nog steeds de kleuren van elke dag :o

Terug
Naar boven