Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me erg k*t in ieder geval, alles behalve zalig.
Als ik Fellaini was, bleef ik gewoon lekker bij everton, mooie club waar de supporters aan zijn voeten liggen.
Omdat er in je lijstje spelers zijn die op dezelfde positie spelen.
Zie ze liever elders progressie boeken.
Er zijn trouwens geruchten dat De Bruyne verkocht zou worden aan Leverkusen.
Torgen Hazard, doet het erg goed bij Zulte, maar wat is Zulte, die overgang naar
Chelsea is veel te groot. Mss kan hij op huurbasis naar een grotere ploeg in België,
of ergens een middenmotor (buiten bene) lijkt me niet slecht.
Hoop dat ik het verkeerd voor heb, maar ik vrees dat we van Musonda niet veel meer
gaan horen. Zonde uiteraard, want hij heeft kwaliteit.
en nooit een prijs pakken(ms een bekertje) en voor een fractie van het geld voetballen?
kom nu...

De Europese Commissie heeft de reddingsoperatie van PSV door de gemeente Eindhoven wel degelijk afgekeurd, hoewel de Commissie twee weken geleden liet weten dat het voorbarig is dat de gemeente naar de rechter stapt.
"De transacties geven PSV een selectief voordeel. Daarom concludeert de commissie in deze fase dat de gemeente PSV staatssteun heeft verleend", aldus een passage in een brief van Joaquin Almunia, de vicevoorzitter van de Europese Commissie, waarop de Volkskrant beslag heeft gelegd.
In juni 2011 kocht de gemeente Eindhoven voor 48.385.000 euro de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang om PSV te helpen de financiële problemen op te lossen.
LOL de ene geldwolf lost de anderen af ..Ik las dat Dickie in de picture staat om Hiddink op te volgen bij Anzhi. Kan ie weer cashen