- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Europa wordt soft gevoetbald ivm Zuid Amerika en Afrika. Te streng ook, ben zelf in een amateurbond levenslang geschorst omdat ik de kleren van de scheidsrechter eens in douche gegooid had op een koude winterdag.Bruh...
Zuid-Amerikaanse teams pakken ook veel te makkelijk rode kaarten.
Kreeg zelf eens rood en 3 wedstrijden omdat ik de scheids vroeg of hij de spelregels wel kent 🤭In Europa wordt soft gevoetbald ivm Zuid Amerika en Afrika. Te streng ook, ben zelf in een amateurbond levenslang geschorst omdat ik de kleren van de scheidsrechter eens in douche gegooid had op een koude winterdag.
Dat is hier ook altijd zo geweest, ergens in de 90's veranderde alles.Kreeg zelf eens rood en 3 wedstrijden omdat ik de scheids vroeg of hij de spelregels wel kent 🤭
Zuid-Amerikaans voetbal is best leuk om te volgen. Daar zie je soms een geel kaartje voor een aanslag met gestrekt been op een knie lol.
"Om spelers te beschermen" pfffDat is hier ook altijd zo geweest, ergens in de 90's veranderde alles.
In Belgie werd ook wel veel in de doofpot gestoken. Heb zo na een ruzie in een voetbalwedstrijd erna ooit eens een tegenstander gepaald. Maar daar dan weer nooit voor geschorst geweest. Dit was KBVB bond in bevordering zelfs. Het groene tafelcomité vond de aanklacht zo absurd dat er geen zaak van werd gemaakt.Kreeg zelf eens rood en 3 wedstrijden omdat ik de scheids vroeg of hij de spelregels wel kent 🤭
wat heb ik hiermee te makenEr was een partij tussen Man Utd en Arsenal waarin Reyes genadeloos werd aan gepakt.
Jamie, pull that up!
In Belgie werd ook wel veel in de doofpot gestoken. Heb zo na een ruzie in een voetbalwedstrijd erna ooit eens een tegenstander gepaald. Maar daar dan weer nooit voor geschorst geweest. Dit was KBVB bond in bevordering zelfs. Het groene tafelcomité vond de aanklacht zo absurd dat er geen zaak van werd gemaakt.
Hoe dat nu gaat heb ik geen idee van.

Binnen een kleine week start het EK vrouwenvoetbal. Maar voor gastland Zwitserland is de aanloop niet te best verlopen. De nationale vrouwenploeg verloor een oefenmatch tegen een U15-jongensploeg met stevige 7-1-cijfers. Sindsdien worden de speelsters gretig bespot.
"Dat resultaat doet er eigenlijk helemaal niet toe”, zei bondscoach Sundhage erover. “De vele negatieve commentaren moeten we proberen te negeren. Tegen mannen spelen is interessant omdat ze sneller lopen, hoger springen en ons onder druk kunnen zetten. Dat kan tot interessante analyses en inzichten leiden. De moeilijkheid is vooral om kerels van de juiste leeftijd te vinden om tegen te spelen.”