MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

dat niet, heb tijdens rust een extra klein lijntje genomen om erbij wakker te kunnen blijven. mss daarna slapen en wekker zetten tot 3u

Inter - River Plate straks toch?

• hihi
Waarderingen: mat
Peppie en pammie 🤭

Jep, hoop dat River het haalt, maar vrees ervoor.

River Plate maakt kans, Inter zwaar seizoen achter de rug.

Bruh...

Zuid-Amerikaanse teams pakken ook veel te makkelijk rode kaarten.

Bruh...

Zuid-Amerikaanse teams pakken ook veel te makkelijk rode kaarten.
In Europa wordt soft gevoetbald ivm Zuid Amerika en Afrika. Te streng ook, ben zelf in een amateurbond levenslang geschorst omdat ik de kleren van de scheidsrechter eens in douche gegooid had op een koude winterdag.

• Haha
In Europa wordt soft gevoetbald ivm Zuid Amerika en Afrika. Te streng ook, ben zelf in een amateurbond levenslang geschorst omdat ik de kleren van de scheidsrechter eens in douche gegooid had op een koude winterdag.
Kreeg zelf eens rood en 3 wedstrijden omdat ik de scheids vroeg of hij de spelregels wel kent 🤭

Zuid-Amerikaans voetbal is best leuk om te volgen. Daar zie je soms een geel kaartje voor een aanslag met gestrekt been op een knie lol.

Kreeg zelf eens rood en 3 wedstrijden omdat ik de scheids vroeg of hij de spelregels wel kent 🤭

Zuid-Amerikaans voetbal is best leuk om te volgen. Daar zie je soms een geel kaartje voor een aanslag met gestrekt been op een knie lol.
Dat is hier ook altijd zo geweest, ergens in de 90's veranderde alles.

Er was een partij tussen Man Utd en Arsenal waarin Reyes genadeloos werd aan gepakt.

Jamie, pull that up!

• Like
In Belgie werd ook wel veel in de doofpot gestoken. Heb zo na een ruzie in een voetbalwedstrijd erna ooit eens een tegenstander gepaald. Maar daar dan weer nooit voor geschorst geweest. Dit was KBVB bond in bevordering zelfs. Het groene tafelcomité vond de aanklacht zo absurd dat er geen zaak van werd gemaakt.
Hoe dat nu gaat heb ik geen idee van.

Laatst bewerkt:
In Belgie werd ook wel veel in de doofpot gestoken. Heb zo na een ruzie in een voetbalwedstrijd erna ooit eens een tegenstander gepaald. Maar daar dan weer nooit voor geschorst geweest. Dit was KBVB bond in bevordering zelfs. Het groene tafelcomité vond de aanklacht zo absurd dat er geen zaak van werd gemaakt.
Hoe dat nu gaat heb ik geen idee van.
:eyebrow:

Zelf nooit gevochten, enkel kaarten uitgelokt. Vond het wel leuk om de tegenstander uit z'n concentratie te halen.

Het niveau van scheidsrechters was vroeger echt bedroevend, zeker bij de jeugd. Toen had je nog enorm veel thuisfluiters en vetbolletjes met walrussnor die amper buiten de middencirkel komen, zelfs in de nationale reeksen. Zou me verbazen als het niveau nu niet een stuk hoger ligt. Geen idee hoe het bij de bond zelf zit.

Binnen een kleine week start het EK vrouwenvoetbal. Maar voor gastland Zwitserland is de aanloop niet te best verlopen. De nationale vrouwenploeg verloor een oefenmatch tegen een U15-jongensploeg met stevige 7-1-cijfers. Sindsdien worden de speelsters gretig bespot.

"Dat resultaat doet er eigenlijk helemaal niet toe”, zei bondscoach Sundhage erover. “De vele negatieve commentaren moeten we proberen te negeren. Tegen mannen spelen is interessant omdat ze sneller lopen, hoger springen en ons onder druk kunnen zetten. Dat kan tot interessante analyses en inzichten leiden. De moeilijkheid is vooral om kerels van de juiste leeftijd te vinden om tegen te spelen.”
:roflol:

Kerels? Jongetjes bedoelen ze

• Like
In de 80's gewonnen nog van de Belgische kampioenen met een team 15-jarigen.

Een lesbo die vaste waarde was in de nationale ploeg trapte mij stoer onderuit... Ze heeft de interland die de week erop volgde tegen Noorwegen daardoor moeten missen... Eigen schuld.

• Haha

tumblr_mmq7icqBMJ1spa6n7o1_250.gif

Terug
Naar boven