- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
De gemeente Eindhoven was een beetje voorbarig
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/934922_427698710658745_1145773908_n.jpg

Denk dat er maar weinig spelers naar PSV willen, zeker als Ajax op dezelfde speler loert, de meesten zijn toch van een koude kermis thuisgekomen (Gini bijvoorbeeld). Heerlijk trouwens dat AZ!
![]()
nou.. ligt eraan wie er weggaan. Maar ik zou zeggen lens/strootman sowieso.. en volgends mij willen mertens en toivonen ook nog weg.
en stiekem hoop ik dat de hele achterroede vertrekt, maar denk dat die hetzelfde blijft.
De Vrij Indi en Janmaat worden de hemel in geprezen, maar kijk eens naar de tegengoals van beide teams. Tuurlijk bakken ze er niks van achterin bij PSV. En ik lig altijd dubbel om die marcello, maar er zit gewoon een mentaal probleem in dat team, spelen altijd schijterig in de uitwedstrijden en is totaal geen elftal.
Vind het niet erg hoor, jaarlijks feestje in de Kuip als ze langskomen, zoveel hebben we toch niet te vieren gehad laatste jaren.
Hoe kan deze achterhoede nu hetzelfde blijven? Als er versterkingen komen dan komen er verdedigers. Dit kon echt niet dit jaar. Zoet komt iig al als doelman.
---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:43 ----------
Ik ben het wel zat dat over feyenoord altijd gezegd wordt dat je er niks van mag verwachten en een 4e plaats al heel mooi zal zijn. Met al die internationals (want dat zijn ze nu gewoon) moeten ze volgend jaar een van de favorieten zijn. Geen excuses meer.
Heeft ie eerst jeugd gedaan daar ofzo?Fillip gaat PsF redden woe ...
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1...u+live+te+zien+op+website+Omroep+Brabant.aspx
Denk dat ze dan volgend seizoen, kampioen worden...
Ik dacht het wel ja..