XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Wie bij het afscheidsduel van Sir Alex Ferguson wil zijn, moet er wel wat voor over hebben • De 71-jarige manager zwaait op 19 mei in het uitduel met West Bromwich Albion af als manager van Manchester United na 27 dienstjaren en zelfs de officiële verkooppunten vragen 3500 euro voor een kaartje • Donderdag werd bekend dat David Moyes de opvolger van Ferguson zal worden •

op vi.nl

dit kunnen ze toch niet menen.. willen ze in een leeg stadion spelen ofzo

Ben benieuwd of psv nog in staat is goede spelers te kopen. Ik vind Cocu ook niet de uitsraling hebben van een toptrainer maar misschien bewijst hij mij het tegendeel.

nou.. ligt eraan wie er weggaan. Maar ik zou zeggen lens/strootman sowieso.. en volgends mij willen mertens en toivonen ook nog weg.

en stiekem hoop ik dat de hele achterroede vertrekt, maar denk dat die hetzelfde blijft.

Denk dat er maar weinig spelers naar PSV willen, zeker als Ajax op dezelfde speler loert, de meesten zijn toch van een koude kermis thuisgekomen (Gini bijvoorbeeld :D). Heerlijk trouwens dat AZ! :P

Denk dat er maar weinig spelers naar PSV willen, zeker als Ajax op dezelfde speler loert, de meesten zijn toch van een koude kermis thuisgekomen (Gini bijvoorbeeld :D). Heerlijk trouwens dat AZ! :P

Denk dat dat je nog wel zal tegenvallen. Laten we eerlijk zijn als je marcelo en bouma verplaatst voor ( om jou ff een plezier te doen) moisander en de vrij dan was psv met 15 punten voorsprong kampioen geworden..

laten we eerlijk zijn. je kunt messi, ronaldo en neymar voorin hebben staan met bouma en marcelo ga je alsnog punten verspillen.

De Vrij Indi en Janmaat worden de hemel in geprezen, maar kijk eens naar de tegengoals van beide teams. Tuurlijk bakken ze er niks van achterin bij PSV. En ik lig altijd dubbel om die marcello, maar er zit gewoon een mentaal probleem in dat team, spelen altijd schijterig in de uitwedstrijden en is totaal geen elftal.

Vind het niet erg hoor, jaarlijks feestje in de Kuip als ze langskomen, zoveel hebben we toch niet te vieren gehad laatste jaren.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 16:25 ----------

De Vrij Indi en Janmaat worden de hemel in geprezen, maar kijk eens naar de tegengoals van beide teams. Tuurlijk bakken ze er niks van achterin bij PSV. En ik lig altijd dubbel om die marcello, maar er zit gewoon een mentaal probleem in dat team, spelen altijd schijterig in de uitwedstrijden en is totaal geen elftal.

Vind het niet erg hoor, jaarlijks feestje in de Kuip als ze langskomen, zoveel hebben we toch niet te vieren gehad laatste jaren.

nou.. ligt eraan wie er weggaan. Maar ik zou zeggen lens/strootman sowieso.. en volgends mij willen mertens en toivonen ook nog weg.

en stiekem hoop ik dat de hele achterroede vertrekt, maar denk dat die hetzelfde blijft.

Hoe kan deze achterhoede nu hetzelfde blijven? Als er versterkingen komen dan komen er verdedigers. Dit kon echt niet dit jaar. Zoet komt iig al als doelman.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:43 ----------

Ik ben het wel zat dat over feyenoord altijd gezegd wordt dat je er niks van mag verwachten en een 4e plaats al heel mooi zal zijn. Met al die internationals (want dat zijn ze nu gewoon) moeten ze volgend jaar een van de favorieten zijn. Geen excuses meer.

Hoe kan deze achterhoede nu hetzelfde blijven? Als er versterkingen komen dan komen er verdedigers. Dit kon echt niet dit jaar. Zoet komt iig al als doelman.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 17:43 ----------

Ik ben het wel zat dat over feyenoord altijd gezegd wordt dat je er niks van mag verwachten en een 4e plaats al heel mooi zal zijn. Met al die internationals (want dat zijn ze nu gewoon) moeten ze volgend jaar een van de favorieten zijn. Geen excuses meer.

nou ik heb het idee dat de leiding van psv, psv ziet als geldmachine en dat er daarom alleen weer spelers ala maher worden gekocht om voor big $ verder te verkopen

PSV is goed bezig

Goeie club , ik denk dat ze kampioen worden....

Ik vind dat de Vrij en Indi nog gewoon talenten zijn als je ziet hoeveel fouten ze nog maken. Ik snap wel dat ze bij het Nederlands elftal zitten, maar dat ze basisspeler zijn snap ik als Feyenoord fan weinig van.

2vtv5dt.jpg

:roflol:

Wel lachen bij de Belgen, Anderlecht-Zulte komende Zondag voor het kampioenschap. Laatste wedstrijd, verschil is 2 punten....

Terug
Naar boven