Bij mijn weten is dit toch een fout van de scheidsrechter? Indien er 2 ballen op het veld zijn, dan moet die laatste toch het spel stil leggen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Milanese derby straks boys.
Mooi duel om het weekend mee te besluiten
Sla er real even voor over.
geen zin in een k*t streamheb geen sport 1 meer man, wel foxgeen zin in een k*t stream
Mijne verloopt ook volgende maand. Ook alleen nog maar FOX dan.
Hopen dat fox zsm alle uitzendrechten weet over te nemen. Sport 1 was ideaal. Dat nederlandse schijtvoetbal zit niemand op te wachten.
Ja inderdaad, ik kijk alleen de uitwedstrijden van Feyenoord, maar voor de rest kijk ik geen nederlands voetbal. Analyses en presentatie vind ik ook slecht. Vond eredivisie live nog beter.
Sport 1 was echt geweldig, al het buitenlands voetbal ook nog NBA en tennis etc voor €15 per maand.
hhnnnnnngggghhhhh
Ja sport1 was goud. Maja Fox heeft het feestje verdoet.
verder was het niet veel neeVanavond City- Liverpool.
Ben benieuwd of Suarez weer gaat knallen.
Denk city thuis bro, zijn dit jaar zo ontzettend sterk. Word denk wel een doelpuntenfestijn. Beide ploegen lekker aanvallend.
Goeie bank ook City.
Denk city thuis bro, zijn dit jaar zo ontzettend sterk. Word denk wel een doelpuntenfestijn. Beide ploegen lekker aanvallend.
Goeie bank ook City.
Denk ook wel city. Maar Liverpool is niet meer het zwakke team van een jaar terug dus kan wel spannend worden.
---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------
1-0 liverpool