Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Weer mooie goal suarez

Houdt niet op

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Weer eentje erbij

Gelukkig weer eens een wedstrijdje gewonnen. 5-2 :)

Milanese derby straks boys.

Mooi duel om het weekend mee te besluiten

Sla er real even voor over.

heb geen sport 1 meer man, wel fox :o geen zin in een k*t stream

Mijne verloopt ook volgende maand. Ook alleen nog maar FOX dan.

Hopen dat fox zsm alle uitzendrechten weet over te nemen. Sport 1 was ideaal. Dat nederlandse schijtvoetbal zit niemand op te wachten.

Mijne verloopt ook volgende maand. Ook alleen nog maar FOX dan.

Hopen dat fox zsm alle uitzendrechten weet over te nemen. Sport 1 was ideaal. Dat nederlandse schijtvoetbal zit niemand op te wachten.

Ja fox heeft volgens mij vanaf volgnd jaar ook Duits al. Spanje mag er ook snel heen. Loopt alleen niet zo goed met Fox volgens mij haha.. Kijken amper mensen naar.

Nederlandse voetbal kijk ik echt amper nog, zo t*fus saai en sloom. Absurd. Als ik schakel van een Engelse wedstrijd naar Utrecht - PSV of Roda - Ajax lijkt het wel alsof ik ineens naar 4e klas zondag zit te kijken.

Ja inderdaad, ik kijk alleen de uitwedstrijden van Feyenoord, maar voor de rest kijk ik geen nederlands voetbal. Analyses en presentatie vind ik ook slecht. Vond eredivisie live nog beter.

Sport 1 was echt geweldig, al het buitenlands voetbal ook nog NBA en tennis etc voor €15 per maand.

hhnnnnnngggghhhhh

Ja inderdaad, ik kijk alleen de uitwedstrijden van Feyenoord, maar voor de rest kijk ik geen nederlands voetbal. Analyses en presentatie vind ik ook slecht. Vond eredivisie live nog beter.

Sport 1 was echt geweldig, al het buitenlands voetbal ook nog NBA en tennis etc voor €15 per maand.

hhnnnnnngggghhhhh

NFL is ook wel chill op fox :D Ja sport1 was goud. Maja Fox heeft het feestje verdoet.

Zanetti haha 40 jaar oud en nog op het veld :D

Verkeerde keuze gemaakt bro

Mooi stuk van johan in de Telegraaf over zaakwaarnemers

Vanavond City- Liverpool.

Ben benieuwd of Suarez weer gaat knallen.

Denk city thuis bro, zijn dit jaar zo ontzettend sterk. Word denk wel een doelpuntenfestijn. Beide ploegen lekker aanvallend.

Goeie bank ook City.

Denk ook wel city. Maar Liverpool is niet meer het zwakke team van een jaar terug dus kan wel spannend worden.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Denk city thuis bro, zijn dit jaar zo ontzettend sterk. Word denk wel een doelpuntenfestijn. Beide ploegen lekker aanvallend.

Goeie bank ook City.

1-0 liverpool

Denk ook wel city. Maar Liverpool is niet meer het zwakke team van een jaar terug dus kan wel spannend worden.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

1-0 liverpool

2-1 citizens

Terug
Naar boven