AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Slecht nieuws voor oranje dat Ijsland voor staat

Van mij mag guusje snel opdonderen. Kiest voor Blind als linksback en De Jong op het middenveld ipv Willems en Clasie. Lekker zekerheidjes inbouwen thuis tegen met alle respect turkijke. Een turkije dat verloor met 3-0 van ijsland en niet kon winnen van letland. Wat een grap.

Van mij mag guusje snel opdonderen. Kiest voor Blind als linksback en De Jong op het middenveld ipv Willems en Clasie. Lekker zekerheidjes inbouwen thuis tegen met alle respect turkijke. Een turkije dat verloor met 3-0 van ijsland en niet kon winnen van letland. Wat een grap.

Affelay is ook slecht

100% eens..

turkije kon nie winnen van ijsland en dus kan nederland winnen van turkije....wat een noob logica

Wij konden ook niet winnen van Ijsland

Zo, dat(voetbal) was in iedergeval lekker kut.

Een grote prestatie voor Terim: met ongeveer een 70 á 80% balbezit voor NL en 2 afvallers (o.a Arda Turan) heeft hij wel stand weten te houden en zelfs bijna kunnen winnen. Enige echte goede spelers die Turkije had was gokhan tore en Burak yilmaz. Maar daarmee is ook alles gezegd: Turkije speelt dramatisch en dat is na de EK van 2008 niet veranderd. Na afloop heb ik Terim's reactie gezien en zelfs hij zegt dat een overwinning op Nederland (die hij zelf gerechtvaardigd vond) niks veranderd aan het feit dat de Turkse voetbal dramatisch is. En laten we eerlijk wezen, een land met 80 miljoen inwoners waarbij meer dan de helft onder de 18 is, kan niet Top-spelers (zoals arda en burak) leveren terwijl kleinere landen zoals Nederland dat wel kunnen. Dit is te wijten aan de slechte jeugdopleiding en scouting, wat terim meerdere malen heeft gezegd. Jammer.

Btw: mourinho heeft terim direct na afloop gecomplimenteerd met het geleverde spel van Turkije.

Laatst bewerkt:
Turkije is gn noobploeg en nederland is ook gn topploeg (enkel van persie en robben zijn sterspelers)

Turkije is gn noobploeg en nederland is ook gn topploeg (enkel van persie en robben zijn sterspelers)

ik heb van persie grotendeels overrated gevonden, hij was altijd zeer afhankelijk van wat er rond hem stond, en nu is het zeker niet veel meer.

Robben is gewoon een wereldster die eigenhandig wedstrijden kan beslissen. Alle ballen op Robben werkte gewoon vorig wk, maar wat er nu voor de rest staat is echt Nederland onwaardig.

Guus Hiddink is ook vooral Nederland onwaardig, met zijn kut opstellingen.

Guus Hiddink is ook vooral Nederland onwaardig, met zijn kut opstellingen.

De KNVB heeft er gewoon een puinhoop van gemaakt, niet alleen door Koeman te negeren en hiddink als coach aan te stellen maar hier na wordt het met Danny Blind alleen maar erger. Vriendjespolitiek ten top. Hiddink die vervolgens zijn psv oogappeltjes opstelt en de cirkel is weer rond.

Ik vrees na het EK (wat we dankzij plek 3 nog wel gaan halen) dat we in pot 2 gaan belanden voor wk kwalificatie en dan zou het wel eens mis kunnen gaan zoals Belgie het een lange tijd moeilijk heeft gehad.

Met het steeds groter worden de gat tussen de eredivisie en de top 5 leaques zie ik het laatste wk van Nederland als een mooi afscheid als grote voetbalnatie. Met enkel een 'slimme' jeugdopleiding red je het niet meer tegen de rijkere grootmachten. Nederland is gewoonweg te klein en daardoor te arm om mee te komen in het moderne voetbal. Niet alleen op clubniveau, maar langzaam ook internationaal.

Lol 2-0

Top wedstrijd van Vermeer!

Easy

Met arab commentaar [Link niet meer beschikbaar]

Portugal-Kaapverdische Eilanden 0-2

Terug
Naar boven