MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Dat ie zo laat vervangen werd :rolleyes:

Bruyntje speelde wel lekker :heart:

kdb is gewoon een topper die als hij in form is gewoon in elk systeem en in elk soort wedstrijd goed kan spelen.

Lukaku, nou, niet. Die moet ruimte hebben in een direct systeem. Dit trage opbouwsysteem ligt vooral Fellaini. Neem die weg en je kan gewoon verliezen.

Irritante figuren die Lukaku's.

Echt een lompe boer in de kleine ruimte :o Zou Origi er veel sneller in gebracht hebben, ook al heeft hij nog niet gespeeld.

Origi is geen diepe spits, al kan die tenminste nog wat in de kleine ruimte.
Wat je nodig hebt is een target man die centraal de bal vast kan houden en een pasje kan geven. Enkel Benteke kan die rol vervullen in deze selectie. Batshuayi als hij zin heeft en niet voor eigen geluk gaat.

Of je speelt een ander systeem, wat ik liever zou zien. Met de bruyne centraal als spelverdeler, en Nianggolan op de 6, veel directer, Fellaini box-to-box. Dan kun je door balsnelheid wel met Lukaku werken.

Witsel geeft veel te vaak balletje breed of naar achter, op zn biglia. Top tegen niet-defensieve elftallen waar je ruimte krijgt, anders vertraagt hij elke aanval waar de bal in zijn voet komt.

edit: lees net juist

[Link niet meer beschikbaar]

Als wilmots niet door heeft dat je met dit trage spel amper iets met Lukaku kan doen, heb ik liever niet dat we naar het EK gaan.

2BFF204000000578-3223796-image-a-88_1441494667837.jpg

En nu op naar Cyprus- Belgie

Jan Mulder die weer slap zit te lullen tijden voorbeschouwing. Geen echte spelverdeler op het middenveld, terwijl je er 2 op de flank hebt.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

En nu op naar Cyprus- Belgie

Jan Mulder die weer slap zit te lullen tijden voorbeschouwing. Geen echte spelverdeler op het middenveld, terwijl je er 2 op de flank hebt.

Zo jodenbeleid heeft goed uitgepakt.

Koeman lacht zich rot.
B0Pm6HvCEAEPP4u.jpg

Bij de Belgen gaat het zo te zien ook allemaal niet al te makkelijk.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Toch goal

Komt door onze geniale coach, hij heeft enorm veel ervaring op topniveau. Trainde o.a. de topclub STVV met groot succes!

Doet mij denken aan Danny Blind. Ook een topcoach met veel ervaring, een gefaald avontuur bij Ajax.

Koekenbakkers zijn blijkbaar normaal op het allerhoogste niveau.

niet om aan te gluren deze wedstrijd, maar je wint wel weer.

Ergerde me nog het meest aan Witsel. Beetje zelf het tempo er uit halen :o

https://www.youtube.com/watch?v=w1vacYGWM8c

Koppie van Torres op het eind

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Oostenrijk vliegt ook mooi door de kwalificatie heen.

Wat doet Zwitserland? Die hadden wel een aardig team.

Tweede in hun poule zie ik, goed zo.

Een EK met 24 landen, wie zit daar eigenlijk op te wachten?

Voor 1990 had je volgens mij niet eens 24 landen in Europe :roflol:

Terug
Naar boven