AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Nou de Nederlandse verdediging scheet toch in hun broek toen hij erin kwam, vergeleken met kabouter pizza.

Elke top 5 ploeg in Nederland speelt zomaar kampioen met hem in de spits en een systeem dat hem ligt.
Als hij de ruimte krijgt, anders struikelt hij over z'n eigen voeten. Goeie voetballer, maar ben gewoon geen fan.

Die lummel had 1-2 moeten maken.

• Like
Waarderingen: mat
niet bang zijn van zwart

Romelu Lukaku is een goede voetballer, broertje Jordan is dan weer een ander verhaal, die profiteert mee van zijn succes en bakt er zelf niks van.
zie hem trouwens nog eens iemand doodrijden. n*gers en auto's, het is nooit een geslaagde combinatie geweest, ze zijn nog erger dan een vrouw aan het stuur.

• Like
Goed nieuws dat Zweden voor staat.

Edit 1-1

2 1

Van Dijk heeft Virgil achter op zn shirt staan

Leuke wedstrijd. Estland gewoon opgepeuzeld zoals het hoort. Tactisch top, veel eentijdsvoetbal, steeds drang naar voor. Ze kunnen wel vriendschappelijk voetbal afschaffen.

Timmy Simons die nog even inviel was een leuk gebaar.

Laatst bewerkt:
  • Like
VvD heeft altijd Virgil op zijn shirt staan toch? Ook bij Soton geloof ik. @F Lopez

@Calyptus Dit België doet mij erg veel denken aan het Man City van een x aantal jaar geleden. Topspelers, maar geen team. City is nu (vooral met Pep) echt een team aan het worden/geworden. Als dit de Belgen ook gaat lukken is het gewoon een top team die elke wedstrijd weer een goede pot op de mat kan leggen.

Dolberg, wat een baas!

Ik had altijd een hekel aan Schmeichel. Komt door EK '92. Wel een baas natuurlijk. Net als zijn zoon.

Kompany opnieuw out. Mag er bijna een streep door trekken denk ik.

Als het een paard was hadden ze hem al jaren terug afgeschoten. :lol:

Willie Waterhoofd met zn rare opmerking over Oranje. Ga terug naar dat hell hole genaamd Brussel, schoft.

Brugge het lachertje van CL.

Gekke stand bij BVB-Legia

Terug
Naar boven