AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Van der Gijp heeft/had gelijk. Het is een labiele generatie.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

I'm sorry son, but you are daft. :roflol:

Laatst bewerkt:
Barca loopt weer te klootzakken.

Pff, jezus.

Nou, het zou al helpen als de Nederlandse ploegen een beetje moderner voetbal spelen en ook eens wat echte verdedigers gaan halen in het buitenland.

Vooral onderin de eredivisie zouden er achterin gewoon per ploeg 2-3 grote sterke n*gers met p**mels van een halve meter moeten staan die de bal nog geen 3 keer kunnen hooghouden, en speel dan met je kont tegen de 16 en op de counter.

Laatst bewerkt:
En die nog een beetje kunnen opbouwen. Maar je hebt gelijk, er loopt nauwelijks een fatsoenlijke verdediger rond. Ze doen het professioneel maar als je de aannames en passes ziet die regelmatig voorbij komen; is om te huilen.

Inter heeft ondertussen 8 v.d. laatste 10 wedstrijden gewonnen. Niet slecht voor 'volgevreten vedettes'. :o

Wat was er trouwens aan de hand met hun spits gisteren? Hij maakt de 1-0 tegen Bologna, en vierde net alsof hij de wereldbeker had gewonnen. :roflol:

Barca loopt weer te klootzakken.

Niet gezien, maar het zou me verwonderen als Enrique nog veel succes boekt met andere clubs.

Nu is het in ieder geval wel duidelijk dat het succes van Guardiola niet louter te wijten was aan het spelersmateriaal.

En die nog een beetje kunnen opbouwen. Maar je hebt gelijk, er loopt nauwelijks een fatsoenlijke verdediger rond. Ze doen het professioneel maar als je de aannames en passes ziet die regelmatig voorbij komen; is om te huilen.

Moet niet op dat niveau. Als je met de punt naar voor speelt kan je de 6 of de 8 laten uitzakken en die als schakelspeler gebruiken.

En anders discount atletico madrid style.

Niet gezien, maar het zou me verwonderen als Enrique nog veel succes boekt met andere clubs.

Nu is het in ieder geval wel duidelijk dat het succes van Guardiola niet louter te wijten was aan het spelersmateriaal.
Xavi en Alves weg en Iniesta niet goed in vorm scheelt ook een slok op een borrel

Nu begin ik toch stilaan te hopen dat ze Unzué niet doorschuiven. :angstig:

Ene site zegt wel Koeman favo andere weer
Cin64I.gif

Ja Koeman, op basis van wat? Omdat het een ex-Barcelona speler is? :o

Laat dat sentimentele gedoe maar achterwege. Hij past helemaal niet bij het avant-garde spel dat ze daar de laatste jaren op de mat legden.

Volgens mij zat Koeman in het originele dreamteam onder Cruyff. Koeman kent de spelgedachte van Cruyff die de basis vormt van dit spel van Barca.

Jij hebt het gewoon meer op een andere Tintín.

Terug
Naar boven