MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Komt wel goed. 't Zal een 6-1'tje worden. :cool:

Straks Antwerp misschien terug naar 1ste Klasse.

Ik hoop dat ze lekker in tweede blijven.

:booty:

20.45 Granada-El Cholo

C6qAL8vWsAEgaCt.jpg
C6qAL8zWcAAKRLj.jpg

Toch wel wat bekende namen, zelfs voor de Nederlanders onder ons. Kompany, Limbombe, Vleminkx...

Inderdaad

Mijn neef speelde nog met één van de Monteyne broers bij de jeugd van Roeselare.

Die Vleminckx is topscorer van het jaar geweest in NL. Daarna weggegaan en nooit meer wat van gehoord

Hij had lekker bij N.E.C. moeten blijven. Maar hij zal nu wel een respectabele spaarrekening hebben.

Van Christian Santos is ook geen spoor meer te bekennen trouwens.

Die Vleminckx is topscorer van het jaar geweest in NL. Daarna weggegaan en nooit meer wat van gehoord

Dan is hij naar Club Brugge gegaan waar hij ferm door de mand is gevallen, en dan heeft hij wat in Turkije rondgezwerft.

Zal wel meevallen als ik zie welke clubs hij daarna heeft gespeeld. Qua bankrekening.

Zal wel meevallen als ik zie welke clubs hij daarna heeft gespeeld. Qua bankrekening.

Het zullen geen miljoenen zijn, maar blij Club Brugge zal hij wel een goed contract (+ tekengeld) gekregen hebben. Als je dan geen te gekke dingen doet ben je wel settled, denk ik.

Je hebt het dan toch aardig gedaan als ééndagsvlieg. :D

Van Christian Santos is ook geen spoor meer te bekennen trouwens.

Apart. Kijk nu die match maar geen spoor van onze Venezolaan te bekennen
Malaga - Alaves

Christian Santos - Wikipedia
Het zullen geen miljoenen zijn, maar blij Club Brugge zal hij wel een goed contract (+ tekengeld) gekregen hebben. Als je dan geen te gekke dingen doet ben je wel settled, denk ik.

Je hebt het dan toch aardig gedaan als ééndagsvlieg. :D

Neem van mij aan. Het kan snel gaan.

Alavés B misschien? Spaanse 4de Klasse. :o

Viva Alaves!

:lol:

Ik heb onlangs de UEFA Cup finale tegen Liverpool teruggekeken. Jordi speelde trouwens als een drol. Dat die gozer ooit nog naar Man Utd is gehaald door Fergie. :gek:

Laatst bewerkt:
Bevriende zaakwaarnemer. Zat vast in de whiskyhandel. Büttner was ook al zo vaag.

Terug
Naar boven