AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Als ze nu geen buitenlander overwegen, dan kunnen ze de KNVB beter opheffen.

eerlijk is eerlijk, ik denk dat Frank het maximale er uit zal kunnen halen. Hij heeft bij Ajax een aantal met een steeds verder uitgemergelde selectie toch een elftal weten te vormen, dat is een van zijn sterkere punten. En ook hij zal het 4-3-3 met balbezit en controle als heilig zien dus de KNVB ziet hem als de beste kandidaat. Echter hij is ook niet dom en zal na zijn periode bij Inter echt niet zomaar weer in zo'n kansloos avontuur stappen.

Suggestie
9wk8gf.jpg
[SPOILER/]

Koeman stelt KNVB teleur: ‘Ze hebben hun kans gehad’

Ronald Koeman wordt door velen gezien als de droomkandidaat om Danny Blind op te volgen bij het Nederlands elftal, maar de manager van Everton is niet beschikbaar. Hij liet dat maandag al weten aan FOX Sports en in gesprek met Voetbal International bevestigt Koeman dat hij blijft waar hij is.

“Iemand appte me met de vraag of ik beschikbaar was. ‘Wat denk je zelf?’, antwoordde ik. Ik werk heel prettig bij Everton aan een mooi project waar we pas mee begonnen zijn”, aldus Koeman. “Ze hebben hun kans gehad. Nu zijn we twee bondscoaches en een paar assistenten verder. En kijk waar we staan met ons voetbal.”

De oud-verdediger wenst zich verder niet te mengen in de discussie over wie het dan wél moet worden. Hij wil zich niet aan het noemen van namen ‘wagen’, maar stipt wel aan dat het bondscoachschap van het huidige Oranje een ‘hele klus’ is en dat het daarom verstandig zou zijn om een gelouterde trainer aan te stellen.

Shots fired

Jan maakt zichzelf nog eens belachelijk voor de verandering.

SBS 6 komt Fred Grim. Ga je ook kijken, A? Of heb je die zender niet?

Oh ja, er wordt ook nog afscheid genomen van de Seedorf 9 jaar na dato.

Laatst bewerkt:
Messi is geschorst wegens puta zeggen tegen lijnrechter. Ik heb meer zin in Ecuador-Colombia ook al heeft het wel wat op hoogte spelen in La Paz.

Dat is Italy Light.

Oprotten met die Éder.

Toen Gullit wegging bij Samp kwam meteen daarna Seedorf daar spelen. Ruud had hem nog rondgeleid daar. Lichtjaren terug.

Grim staat achter

Hij zit ook op de tribune naast Capello

Epic trainer bij Engeland en Rusland, idd

Merk wel aan alles dat Memphis in een geweldige vorm steekt. Dat die niet gebracht mocht worden zaterdag :roflol:

Memphis heeft een basisplaats bij zijn club, daarom mocht hij niet spelen van Danny.

Maak ff een Risitas over Van Breukelen en Blind, A. Kan jij goed. Zet je m op je Blood & Honour kanaal. Hits=cash

Terug
Naar boven