MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Monaco schakelt versnelling hoger voor Tielemans

media_xll_7687072.jpg

Monaco is de voorbije weken een versnelling hoger geschakeld in de race om Youri Tielemans. De halvefinalist van de Champions League wil anticiperen op een vertrek van Fabinho en/of Bakayoko. Anderlecht wil er wel nog alles aan doen om Tielemans te overtuigen nog een extra jaar in het Astridpark te blijven, maar de kans is klein dat het daarin slaagt. Het heeft geen troeven die Monaco niet kan bieden: de Monegasken spelen volgend jaar zo goed als zeker Champions League, bieden een rianter salaris en hebben sportief hogere ambities en mogelijkheden. Een persoonlijk akkoord tussen de speler en Monaco zal na de afloop van de play-offs niet lang op zich laten wachten.

De strijd is losgebroken.

Ten Cate naar Oranje 99% zeker volgens Sjek.

Als T2?

Wenger staat toch mooi in de FA Cup finale.

Vind ik altijd zo debiel die stewardessen er bij

Onderwerelduiterlijk

Ze zijn in Madrid niet fan van de vrijer van Shakira

Ben wel blij voor feyenoord :o

Rotterdam :heart:

En wederom mag Casimiro blijven staan na een overduidelijke tweede gele kaart. :roflol: Messi had er trouwens ook één moeten krijgen omdat hij er zo nadrukkelijk om vroeg.

Vragen om kaarten is heel normaal in Spanje.

Umtiti die een sprint trekt. 't Blijft een vreemd zicht. Hij is in ieder geval niet op de brommer. :D

Umtiti speelt niet onaardig

Goede partij van Navas moet ik zeggen.

Maar Barcelona heeft het wellicht toch laten liggen tegen Málaga.

Misselijke liga

Ik hoop dat Vitesse degradeert!

wat een wedstrijd gister, casemiro die weer geen 2e gele kaart krijg en Zidane die hem weer te lang laat staan. Die rode kaart van Ramos kon je geven maar het was volgens mij zijn eerste overtreding van de hele wedstrijd en het was nog op de helft van barca, wel mooi hoe hij naar pique reageerde wat overigens echt een kutvent is.. Keylor heeft er echt een hoop uitgehouden en als je dan met 10 man terug op 2-2 komt met zelfs kansjes op de 3-2 en hem dan zo laat tegen krijgt is natuurlijk extra zuur

Terug
Naar boven