MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Het ziet er naar uit dat de Gouden Schoen nog voor het eind van het seizoen België gaat verlaten. Anderlecht staat dicht bij een akkoord met de Russische club Terek Grozny.

Boussoufa vloog zaterdag, samen met zijn vader en broer, al even over naar Tsjetsjenië om de situatie ter plaatse te gaan inschatten. De spelbepaler van paars-wit kan bij de Russische club een 'bescheiden' jaarloon van 3 miljoen euro bruto tegemoet zien en dat lijkt hem wel aan te spreken.
Anderlecht is niet geneigd moeilijk te doen, want de onderhandelingen met de speler over een contractverlenging slepen al maanden aan. Aangezien Anderlecht een politiek heeft om een speler in zijn laatste contractjaar niet te laten meespelen, heeft het duidelijk de intentie om zijn sterspeler te laten gaan. Dat de Russen tien miljoen euro op tafel willen leggen, lijkt ook wel te helpen.
Knap van anderlecht als ze voor een speler die nog maar een jaar onder contract staat 10 miljoen of meer kunnen vangen.
Maar waarom naar daar, of all places..(ja voor het geld, maar toch) Als hij zou gaan, ga ik hem missen though:(
op voetbalgebied dan, no homo
 
there is only 1 team in england and that's Manutd.

Nee hoor, volgens mij zijn er 20 ploegen in de engelse eerste klasse alleen al. Zou maar saai zijn moest manu de enige ploeg zijn in engeland vind je zelf niet.
 
Nee hoor, volgens mij zijn er 20 ploegen in de engelse eerste klasse alleen al. Zou maar saai zijn moest manu de enige ploeg zijn in engeland vind je zelf niet.

Waar is dat feestje ???? In barca is da feestje bye gunners
 
Manchester United :roflol:

Een deel van de supporters hebben niet voor niks FC United of Manchester opgericht.



Manchester United zou er ook verliezen.


Hoe weet jij dat ???? Manutd is de grootste ploeg van engeland en na barca de beste spelende ploeg de laatste 11 jaar in de champions league waarvan het iedere keer de kwart finale haalde en 3 finales speelde .

Man Utd is de enige nog ongeslagen ploeg dit jaar in de champions league. Dus ik denk dat barca het moeilijker zou hebben tegen united dan arsenal want de speelstijl van arsenal is wel mooier maar niet zo efficient als utd.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Manchester United :roflol:

Een deel van de supporters hebben niet voor niks FC United of Manchester opgericht.



Manchester United zou er ook verliezen.

Twente wij zijn daar eens geweest met onze 2de klasse ploegje den antwerp en die twente homo's liepen weg in hun eigen stad rofllllllllllllll....

Je mag nog blij zijn dat je een Belgische trainer daar hebt die Ruiz meegebracht heeft geez twente en dan lachen met een topclub als manutd .Je bent nog dommer dan ik dacht.

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Lol @twente die zouden zeker wel winnen tegen barca das zeker .En tegen man utd ook zeker :-) je bent een kenner man:-)
 
Laatst bewerkt:
Half time...1-0 barca en zeer dik verdient .Balbezit 70/30( wat een pressie voetbal van barca) arsenal komt er gewoon niet aan te pas en die Van Persie zo een arrogante kaaskop.
Laat hem maar bij twente ofzo spelen daar zit ie op zijn plaats...
 
Half time...1-0 barca en zeer dik verdient .Balbezit 70/30( wat een pressie voetbal van barca) arsenal komt er gewoon niet aan te pas en die Van Persie zo een arrogante kaaskop.
Laat hem maar bij twente ofzo spelen daar zit ie op zijn plaats...

:roflol:
 
abbo

ow en @ een paar posts hiervoor
LIVERPOOL > manwijven united
 
Zou jij niet beter wat aan je bf % werken :-)

jongen je bent kleiner dan mij ik dwarf je .. en was dit niet een voetbal topic ??
:rolleyes:
 
jpv;5638626[B zei:
]Half time...1-0 barca en zeer dik verdient .Balbezit 70/30( wat een pressie voetbal van barca) arsenal komt er gewoon niet aan te pas en die Van Persie zo een arrogante kaaskop[/B].
Laat hem maar bij twente ofzo spelen daar zit ie op zijn plaats...
en in eens buskets met zunne lelijke rotkop :D
 
en in eens buskets met zunne lelijke rotkop :D

rofllllllllllll arseanaal 3-1 moest zeker 6-1 geweest zijn


bye bye gunner

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

abbo

ow en @ een paar posts hiervoor
LIVERPOOL > manwijven united

liverpool you always 'll walk alone in ower town..... btw wie staat eerste in engeland en waar staat liverpool ezel.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

jongen je bent kleiner dan mij ik dwarf je .. en was dit niet een voetbal topic ??
:rolleyes:
rofl jij mij dwarf......lol ik eet je op
 
liverpool is een veel mooiere club

en aan jou taal te horen ben jij gewoon supporter van succes.
 
Twente wij zijn daar eens geweest met onze 2de klasse ploegje den antwerp en die twente homo's liepen weg in hun eigen stad rofllllllllllllll....

Wanneer was dit dan volgens jou?

Je mag nog blij zijn dat je een Belgische trainer daar hebt die Ruiz meegebracht heeft geez twente en dan lachen met een topclub als manutd .Je bent nog dommer dan ik dacht.

Dus Preud'homme heeft Ruiz meegebracht volgens jou ???
Ruiz voetbalde hier vorig seizoen ook al :p Hoezo mag je niet lachen om een club die groter is dan je eigen club :roflol: Wat een bullshit.

Lol @twente die zouden zeker wel winnen tegen barca das zeker .En tegen man utd ook zeker :-) je bent een kenner man:-)

En waar zeg ik precies dat Twente wint van Man U of Barcelona ???

die Van Persie zo een arrogante kaaskop.
Laat hem maar bij twente ofzo spelen daar zit ie op zijn plaats...

Je gunt Twente dus van Persie? Dat is aardig van je :)

liverpool is een veel mooiere club

+1

Het is wel een topper die jpv :roflol:
 
Wanneer was dit dan volgens jou?


Weet jij dan niet als je moet rennen in je eigen stad ???? Was twente vs feyenoord
maar antwerp fans hebben verscheide charges uitgevoerd tegen die lullen van twente....Maar ja je bent pas 20 ofzo dus de goeie ouwe hooligantijd heb jij nooit meegemaakt ....










+1

Het is wel een topper die jpv :roflol:

Eindelijk iets zinnigs:-)

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

liverpool is een veel mooiere club

en aan jou taal te horen ben jij gewoon supporter van succes.

Heel zeker niet want ik ben voor den antwerp die spelen in 2de klasse dus ben jij nu zo een lul of wat ....
 
Laatst bewerkt:
iedereen is nu in eens geil van barcelona, het is altijd al een goede club geweest maar nu ze zo veel prijzen pakken is het 'buitenaards' en 'voetbal zoals het bedoeld is'
die mensen zijn succes supporters..sorry dat ik jou daar mee verwar, maar dan hoef je me nog geen lul te noemen
 
Ruiz kwam van gent dommerik en preud'homme was daar ook trainer en Ruiz is in die lullen club gebleven omdat preud'homme er naartoe ging anders was Brian lang vertrokken uit dat boeregat.Versta je het nu?????
 
Back
Naar boven