XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Roast Van Breukelen bij persco KNVB.

Ze zijn wel aan het zoeken zeg. Het blijft vaag over wat hij nou wel of niet heeft toegezegd.

Laatst bewerkt:
Cookies op VI.nl
op de een of andere manier vind ik hoe het nu gaat wel goed en zoals je afgelopen weekend nog zag kan iedereen van elkaar winnen.

weet niet hoe de belgen over hun nieuwe competitievorm denken?

Ten Cate viel af omdat zijn voorgestelde assistenten niet 'geschikt' waren. Wat een gek die Hans! :roflol:

Genee trekt wel van leer. :D

Zou Djek nog met Genee gebbabeld hebben?

Elf toppers die zowel voor Real Madrid als Atlético Madrid speelden
Juanfran
Reyes
Raúl
Caminero
Aragonés
Juanito
Schuster
Sánchez (Hugo)
Grosso
Solari
Bernabéu
200sbh5.jpg

:roflol:

Ben benieuwd of Casemiro weer zal mogen blijven staan na drie gele kaarten.

:trollfacex:

Vragen om kaarten is weer helemaal in. Daar krijg je normaal toch geel voor?

:scratch:

Vragen om kaarten. Blessures simuleren. Tijd rekken. Hoort erbij tegenwoordig met de belangen van tegenwoordig.

El Nino Vs. CR7 :punch:

Casemiro is de Dunga van deze generatie.

Wat een eerste helft, de hoop van atletico is al weg, die gaan nooit nog 3x scoren tegen real. Ik denk wel dat het straks uit de hand gaat lopen

Nu al 5 kaarten. Ik verwacht minsten 2 rooie en nog 5 gele extra.

Als we afgaan op de statistieken dan zal Juventus de beker winnen. Sinds de invoering van de CL heeft nog geen enkel team zichzelf opgevolgd als winnaar.

:popcorn:

Zinédine Zidane is de tweede Franse trainer aller tijden en de eerste sinds Helenio Herrera in 1965 die twee Europese finales achter elkaar speelt.

Great succes

Herrera was wel stiekem een Argentijn van Spaanse afkomst natuurlijk.

Klaas-Jan Huntelaar vertrekt na dit seizoen definitief bij Schalke 04. Technisch directeur Christian Heidel van de Bundesliga-club bevestigde donderdag dat het aflopende contract van de 33-jarige spits niet wordt verlengd.

Slechter dan Luuk zou hij het niet doen lijkt me?

Terug
Naar boven