AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Update 18 mei 15.40 uur - KNVB reageert en laat keuze over kunstgras aan de clubs
Twaalf aanvoerders riepen donderdag in een manifest op tot een verbod op kunstgrasvelden in de Eredivisie en de KNVB vindt het goed dat de discussie gevoerd kan blijven worden, hoewel men de keuze aan de clubs zelf laat. “Zij zien ook voordelen in kunstgras. Dat is begrijpelijk als je kijkt naar de financiën en de belastbaarheid van een kunstgrasveld”, aldus een woordvoerder tegenover De Telegraaf.

200.gif

Nee, zoiets valt ook niet uit te roeien.

Ik houd in ieder geval mijn hart al vast met al die Chinezen die zich nu in het Europese voetballandschap begeven. (Zaak-Ye etc.)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Nec al achter na 5 minuten, die gaan nog heel zware wedstrijden tegemoet.

Match duurt negentig minuten, Pè.

Zou jij moeten weten als punter ;)

Advocaat 3.0

Doel: Sergio Padt (FC Groningen), Jeroen Zoet (PSV), Jasper Cillessen (Barcelona).

Verdediging: Nathan Aké (Chelsea), Daley Blind (Manchester United), Wesley Hoedt, Stefan de Vrij (beiden Lazio), Daryl Janmaat (Watford), Bruno Martins Indi (Stoke City), Matthijs de Ligt, Kenny Tete, Joël Veltman, Nick Viergever (allen Ajax).

Middenveld: Marco van Ginkel, Davy Pröpper, Bart Ramselaar (allen PSV), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Middlesbrough), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Jens Toornstra, Tonny Vilhena (beiden Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Bas Dost (Sporting Portugal), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Jürgen Locadia (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Arjen Robben (Bayern München).

Vind t zelf altijd niet onaardig als een Eerste divisie club promoot.

Advocaat 3.0

Doel: Sergio Padt (FC Groningen), Jeroen Zoet (PSV), Jasper Cillessen (Barcelona).

Verdediging: Nathan Aké (Chelsea), Daley Blind (Manchester United), Wesley Hoedt, Stefan de Vrij (beiden Lazio), Daryl Janmaat (Watford), Bruno Martins Indi (Stoke City), Matthijs de Ligt, Kenny Tete, Joël Veltman, Nick Viergever (allen Ajax).

Middenveld: Marco van Ginkel, Davy Pröpper, Bart Ramselaar (allen PSV), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Middlesbrough), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Jens Toornstra, Tonny Vilhena (beiden Feyenoord), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Bas Dost (Sporting Portugal), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Jürgen Locadia (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Arjen Robben (Bayern München).

advocaat is nog niet actief toch? volgens mij leidt Fred Grim het hele zooitje nu nog

Het is in ieder geval niet hoopgevend dat hij net zoals Blind ook bankzitters selecteert.

‘Ziyech legt oproep Marokkaanse ploeg naast zich neer’
Hakim Ziyech gaat niet in op de uitnodiging voor de Marokkaanse nationale ploeg, zo meldt De Telegraaf. Bondscoach Hervé Renard had de middenvelder van Ajax lange tijd niet nodig, maar riep hem toch op voor de oefeninterland tegen Nederland. Ziyech zou niet voor Marokko uit willen komen zolang Renard aan het roer staat.
Depay gaat in op veelbesproken tattoo
Vlak voor zijn overstap naar Olympique Lyon liet Depay een levensgroot hoofd van een leeuw op zijn rug zetten. “De leeuw op mijn rug representeert mijzelf; ik heb een leeuwenhart. Dat heb ik laten doen in Manchester”, vertelt Depay in gesprek met Unscriptd. “Het zetten duurde erg lang omdat het zo groot is, misschien wel 24 uur in totaal. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik ben grootgebracht in de jungle: ik was altijd buiten, bevond me in slechte buurten en ik ging vaak door moeilijke periodes. De leeuw betekent voor mij the king of the jungle. Ik ben altijd overeind gebleven, ook al was het soms moeilijk.”

:roflol:

'Niet in twee toernooien in één seizoen acteren'

José Mourinho staat er niet van te kijken dat Ajax de finale heeft gehaald van de Europa League. De coach van Manchester United deelt wel een sneer uit over het feit dat Ajax het jaar niet in het toernooi begon.

'Ik ben niet verrast dat Ajax in de finale staat. Ze voeren goed beleid. Maar het zou niet mogen. Ik vind niet dat een ploeg in twee Europese toernooien in één seizoen mag acteren. De Europa League is er voor teams die het seizoen ook beginnen in die competitie', vertelt hij vrijdag tijdens een persconferentie. Ajax speelde eerst voorrondes Champions League en kwam na uitschakeling daar in de poulefase terecht.

Desondanks is de Portugees lovend over de aankomende tegenstander. 'Ik ken hem niet heel goed, maar als ik Ajax zie spelen dan denk ik dat hij fantastisch werk heeft geleverd. Wanneer ik naar Ajax kijk dan zie ik het resultaat van het werk van een trainer. Al spreek ik niet heel graag over de prestaties van mijn collega's.'

bron: ajaxshowtime.com

Mourinho heeft het duidelijk niet meer in de vingers. Zijn tevergeefse pogingen om een siege mentality te creëren beginnen echt gênant te worden. Ik had hem nooit aangesteld aldaar. (Lowietje ook niet trouwens)

Laatst bewerkt:
Wat zegt hij nou eigenlijk? Ajax speelde voorrondes en werd uitgeschakeld, niet goed genoeg voor de CL bleek dus.
Ik heb mourinho als coach erg hoog zitten, heeft mooie dingen bereikt met al zijn ploegen met als hoogtepunten toch wel de treble met inter en het superseizoen met real tegen het toen ongenaakbare barca. Het probleem is alleen dat als het tegenzit de persoon Mourinho een jankbal eerste klas is, alles en iedereen is overal de schuld van zolang hijzelf het maar niet is. Zijn enige redding bij utd is die EL winnen anders is het volgend jaar weer geen CL en zullen grote aankopen dus uitblijven.

n98F1M8.gif

Hij is opgegroeid in één of ander klein kutdorp in Zuid Holland en speelde al vanaf zijn 9e in de opleiding van een profclub. Wat een mong**l. :roflol:
Depay werd toch voor die tijd mishandeld door zijn vader en woonde in de 'armoede' buurten tot hij in een gastgezin werd geplaatst.

n98F1M8.gif

Hij is opgegroeid in één of ander klein kutdorp in Zuid Holland en speelde al vanaf zijn 9e in de opleiding van een profclub. Wat een mong**l. :roflol:
Ja begreep er ook niet echt veel van aangezien ik ook op 3 km afstand van die spreekwoordelijke ghetto kennelijk ben opgegroeid schijnbaar. Moordrecht heeft als enige wapenfeit dat het de bron is van Satudarah.

Ajax overleefde de tweede ronde van de play-offs voor de Champions League tegen PAOK Soloniki, maar ging ten onder tegen FK Rostov. Vervolgens kwam de ploeg terecht in de Europa League en dat vindt Mourinho onterecht. “Ajax is een Champions League-team, ze komen uit de Champions League. Ik ben het daar altijd al oneens mee geweest”, zei Mourinho vrijdag op de persconferentie. “Ik ben van mening dat een team niet in twee verschillende Europese competities kan spelen in hetzelfde seizoen. Ze hadden naar huis moeten gaan. Ze hadden niet de optie moeten hebben om naar de Europa League te gaan.”

“De Europa League is voor teams die zich kwalificeren voor de Europa League, zoals wij. Wij eindigden vorig seizoen als vijfde, dus gingen we naar de Europa League. We startten de Europa League vanaf het begin van het seizoen en we hebben gevochten tot waar we nu zijn”, aldus Mourinho, die niet zal hebben meegekregen dat Ajax zich als groepswinnaar van de Europa League plaatste voor de knock-outfase.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven