MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ajax dat het spel maakt, utd beetje lange ballen. Saaie finale tot nu toe met een klote goal

kbrlg0.jpg

@mat

:trollfacex:

• Like
Waarderingen: mat
Het is over

Ik snap het niet helemaal met de media etc in nederland, er wordt net gedaan alsof ajax het vanavond wel even gaat doen en alsof man utd een 2e rangs clubje is ofzo. Natuurlijk heeft ajax kans maar we hebben het wel over utd waar ze tegen spelen met een veel groter budget en op haast iedere plek wel een betere voetballer.
Men wil niet partypoopen. Ben je de gebeten hond. Wij wisten beter ;)

Mata net als El Niño alles gewonnen wat er te winnen valt behalve landskampioenschap.

En nu nog Dolberg wisselen ook. :roflol: Terwijl die houten klaas mag blijven staan. Wat een debiel!

Laatst bewerkt:
Wint er een BElg ook weer eens een europacup

Grote vraag is: wat denk Roy Keane hier allemaal van

Zlatan stay and you can shag my wife

Ik zou toch nog voor de PL titel gaan als ik hem was.

Jammer, heel jammer. Maja, zo is het spelletje. Cheers aan ManU, hopelijk geeft het ze iets van verlichting.

Jezus had net een half betoog geschreven en toen fuckte me telefoon me. Alles weg. Kutzooi. Larie in de 24 een beetje onzin typen en dan ook nog voor niets. F die shit post t later nog wel

Tram 24 that is.

Sfeer is trouwens goed. Heel goed. Geen gerel gezien. Verbaasd me dat iedereen zich normaal kan gedragen. Khad echt veel amoebes verwacht, maar gelukkig. Geen 1celllige rellende mofos te zien. Wel veel lekkere wijven trouwens. Jezus veel lekkere wijven. Maja ben niet single en ben loyaal. f**k ik hou van de zomer.

jammer maar helaas. Ajax faalde als collectief en kon haar stempel niet op de wedstrijd drukken. Ik heb 90 minuten lang geen sprankje gezien van dat oogstrelende voetbal wat we lieten zien de afgelopen maanden. Het is ronduit opmerkelijk dat spelers als Klaassen en veltman met hun 24 jaar, Sanchez met zijn Copa ervaring en Schone als routinier er niet in slaagden om het elftal op sleeptouw te nemen. Het waren toch deze 4 spelers die in mijn ogen faalden want de jonkies speelden een goede wedstrijd

Terug
Naar boven