AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Zou imo wel beter zijn als ie nog wat jaartjes gaat afbouwen in de VS. Zie hem niet meer terugkomen op niveau bij United na zijn blessure. Kan beter zijn legendarische status behouden.

Zlatan doet niet aan 'afbouwen'.

giphy.gif

Zlatan moet de CL nog winnen

Sneijder weg, benieuwd waar hij heen gaat. Hoop niet naar de VS of China waar we nooit meer wat van hem horen.

Hij heeft ook vakkundig zijn sportieve carrière verneukt. Sneijder kennende zal hij alleen maar naar de loonfiche kijken. Ik zie hem zomaar tekenen bij een andere Turkse club.

Had toen mooi naar utd moeten gaan al waren dat misschien alleen geruchten. Zal wel naar LA gaan voor yolanthe

Van Oostveen: 'Veel voetbalbestuurders zijn verslaafd aan het pluche'
Cookies op VI.nl

:hahaha:

eng mannetje
7ede6d15a40e17b063f4e11c69403224-1436947203.jpg

Bonucci krijgt meteen de aanvoerdersband.

:lol:

De namen die er nu weer zijn bij Milan spreken mij niet aan dan zoals ze vroeger deden.

Ze zijn aardig op weg. Er zou wel nog een offensieve speler van het allerhoogste kaliber bij moeten komen. Ik zie geen architect op hun middenveld.
Biglia zorgt wel voor de nodige rust op het middenveld nu. Verdedigend staat het echt sterk nu.

De ontwikkeling van Biglia blijft een vreemd verhaal. Toen hij bij Anderlecht voetbalde kreeg hij meer dan eens kritiek van de 'connaisseurs'.

Ik dacht eerder dat het een grote vis in een kleine vijver was, en vliegensvlug moest oprotten naar Italië of Spanje. Maar dat hij drie finales met Argentinië zou spelen had volgens mij niemand zien aankomen.

De zeven seizoenen in België waren dus pure tijdverspilling. :(

Laatst bewerkt:

Ze blijven maar bezig haha

Stijgt in mn achting. Mbappé idem.

Sinds wanneer hecht jij belang aan melodramatisch geneuzel?
AC Milan is nog niet klaar op de transfermarkt. I Rossoneri hebben veertig miljoen euro plus Gabriel Paletta en M’Baye Niang over voor Andrea Belotti van Torino.
John Guidetti staat mogelijk voor een transfer naar de Serie A. Udinese heeft volgens diverse Italiaanse media geïnformeerd bij Celta de Vigo naar de beschikbaarheid van de 25-jarige Zweedse spits, wiens contract in Balaídos nog doorloopt tot de zomer van 2020.
Juventus heeft een bod van honderd miljoen euro op Gonzalo Higuaín naast zich neergelegd, zo weet Tuttosport te melden. Chelsea hoopte met dat bedrag el Pipita los te kunnen weken bij de Italianen, maar zij zijn niet van plan om de Argentijn te verkopen.

De langverwachte transfer van Tiemoué Bakayoko naar Chelsea is rond, zo maakt de club zaterdagmiddag via de officiële kanalen bekend. The Blues nemen de middenvelder over van AS Monaco en maken naar verluidt 45 miljoen euro over naar de Monegasken. Bakayoko tekent in Londen een vijfjarig contract.

Terug
Naar boven