Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

We zijn een welvarend klein verwend land geworden en weten nauwelijks meer wat knokken is. Slappe hap mentaliteit en teren op wat talent.

Dit kan niet de oorzaak zijn. Waar de rijken rijker worden wordt de groep armen ook steeds groter. In dat opzicht zouden we juist nu meer talent dan ooit moeten hebben.
In andere sporten gaat het prima met Nederland, de mentaliteit de top te halen in sport is er wel degelijk. Epke Zonderland, arts in opleiding en het dan nog kunnen opbrengen om vele uren te maken in de gym, Dafne Schippers, alle vechtsporters uit NL en nog veel meer. Enkel het voetbal verloopt dramatisch.

Maar toch hadden we met Sneijder, Robben, Kuyt en zelfs een v Persie een aantal spelers met voor Oranje meer mentaliteit dan we ooit gehad hebben. Alles gewonnen wat er te winnen valt, finale wk bereikt en multi miljonair zijn en dan toch nog uitkomen voor een uitgehold oranje met groot risico op enorm gezichtsverlies is toch een voorbeeld aan anderen hoe het wel kan gaan. Ik denk niet dat een Gullit, Cruijff, Rijkaard, Koeman dit wel hadden kunnen opbrengen.

Tot 9.15 gekeken daarna naar de massage :o

Ik vraag me af welke kneus in Catalonië op het idee kwam om hem te kopen.

Barca is sowieso de weg kwijt sinds ze dat bijtertje gekocht hebben.

Ziyech scoort 2 x voor Marokko

Spanje - Italië

eddie-griffin-popcorn.gif

Piqueeeej wordt door eigen publiek uitgefloten. Stadionspeaker vroeg of men dat niet wil gaan doen

Laatst bewerkt:
Herkende Silva amper. Zie hem ook nauwelijks spelen natuurlijk

:lol: Nooit meegemaakt dit.

Dat ze Pique uitfluiten in Madrid? :o

:rolleyes: Hij speelt voor het nationale team, Gerrit.

Verratti heeft niet zijn beste dag. :o

Sergio Ramos: de nieuwe rechtsbuiten van Spanje

:hahaha:

Terug
Naar boven