MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ik mis het ouwe City. (Met Psycho)

Gratis eredivisievoetbal dit weekend op foxs.
Ik zie dit namelijk:

Kijk gratis naar alle FOX Sports Eredivisie kanalen bij DELTA!
DELTA zet van 17 maart vanaf 16:00 tot en met 20 maart alle FOX Sports Eredivisie kanalen open!
Je kijkt en geniet gratis van de totale programmering met onder andere de volgende topwedstrijden uit de Nederlandse Eredivisie:

PSV - Vitesse, Heerenveen - Feyenoord en Excelsior - Ajax.

Kramer basisplaats in de CL. Dacht dat ik alles al gezien had nadat Jonker trainer werd van Bayern.

Ik zet net de TV aan, staat het al 0-2. :o

Verschil is nu al zo groot dat het beschamend is. Begin maar met die Super Euro League.

Financial Fair Play heeft het gat niet echt gedicht. :rolleyes:

Ik kijk dit soort troep niet eens meer. Europees voetbal is pure aids.

...

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af waarom wij Feyenoord - Man City voorgeschoteld kregen?

:scratch:

Laatst bewerkt:
Leek wel Frankrijk - Nederland, op alle vlakken was City te groot voor Feyenoord. En maar vasthouden aan een naïef Nederlands strijdplan.

mweeeh, ik ben een ajacied maar ik vond het geen schande gisterenavond van Feyenoord. Voor veel jongens was het hun allereerste CL duel, dan ga je met een enorm ontzag zo'n duel in en voel je je ook klein tegen een ploeg als City. Het niveauverschil was ook gewoon enorm. Hopelijk kunnen ze de knop omzetten en de aankomende 5 CL duels nog wel wat laten zien want anders geef je als Nederlandse ploeg wel een heel slecht visitekaartje af.

2 enorme persoonlijke fouten, 1 prachtgoal.
Niks i
Leek wel Frankrijk - Nederland, op alle vlakken was City te groot voor Feyenoord. En maar vasthouden aan een naïef Nederlands strijdplan.
Hoe is met 5 verdedigers spelen een naïef Nederlands strijdplan.

Enige fout was dat kramer als diepe spits stond waardoor het middenveld met 2 man en 2 buitenspelers overlopen werd en de gaten te groot werden om het veld compact te houden. Dan mis je ook de nodige inzet en scherpte die je normaal wel gewend bent, doe daar het nodige kwaliteitsverschil in de mix.
Gelukkig vond City het na de 0 3 wel best anders stond er een monsterscore op het bord

Volgevreten pl prima donnas hebben er geen zin in in Bergamo.

Geen goede week voor Nederlandse trainers in het buitenland.

Hoe deden de Belgische het?

• Like
Waarderingen: mat

rrt569.jpg

Moest lachen

Terug
Naar boven