MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

heb wel het gevoel dat Koeman redelijk veel krediet geniet daar

Denk ook niet dat hij onder vuur komt te liggen. Maar zou nu wel flink punten gaan pakken. :o

Sunderland (T)
Bournemouth (T)
Limassol (T)
Burnley (T)
Brighton (U)

Daarna Lyon en Arsenal thuis.

Bosz gaat lekker

PSV spekkoper dit weekeinde

Feyenoord kan alvast hun anus peperen. Het aanvallende kwartet van Napoli is in bloedvorm.

Tegen Shaktar zijn ze ook kanonnenvoer

Basken vs Centraal Gezag kieke

Topsnelheid Bale 35 km/u

Dit weekend steunden ze Weiler zogezegd nog terwijl iedereen het wel wist na die 2-2. Wat een stelletje smoelentrekkers :)

Wat was psv slecht de 2e helft. Je mag nog blij zijn dat Zoet goed stond te keepen. Uiteindelijk een mooi weekend met 3 punten en ajax dat punten afgeeft. Volgende week uit tegen utrecht waar ik eigenlijk wel bang voor was maar na die 4-0 van twente is dat ook minder.

Ik zie het hier trouwens nog nergens vermeld maar Dembele ligt er 3,5 tot 4 maanden uit bij barca:eek!:

Wat was psv slecht de 2e helft. Je mag nog blij zijn dat Zoet goed stond te keepen. Uiteindelijk een mooi weekend met 3 punten en ajax dat punten afgeeft. Volgende week uit tegen utrecht waar ik eigenlijk wel bang voor was maar na die 4-0 van twente is dat ook minder.

Gefeliciteerd man. Wat een teringzooi dat Gio Kramer blijft opstellen. Amrabat een verademing

Klopt, Amrabat viel erg goed in. Die zal het dit jaar met meer invalbeurten dan basisplekken moet doen maar die verwacht ik volgend seizoen bij de eerste 11 bi feyenoord

Klopt, Amrabat viel erg goed in. Die zal het dit jaar met meer invalbeurten dan basisplekken moet doen maar die verwacht ik volgend seizoen bij de eerste 11 bi feyenoord

Denk het ook. Zal op den duur de rol van kea wel overnemen, al zie ik die 2 graag samen. Vilhena mag ook gerust even banken. Laatste weken totaal zoekende naar zijn vorm

Tja. Ze brachten vorig jaar ook niet meteen sprankelend voetbal, maar pakten wel de punten die ze nodig hadden. Beetje zoals Leko nu.

Anderlecht teert vooral op de play-offs. Ze hebben er nu 5 van de 8 gewonnen als ik het goed heb.

• Like
Waarderingen: mat

Jammer dat hij gefaald heeft bij Utd en Chelsea, toch een smet op zijn carriere.

Terug
Naar boven