- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nasser Al-Khelaïfi, de Qatarese eigenaar van Paris Saint-Germain, is in nauwe schoentjes terechtgekomen. De topman achter mediabedrijf beIN Media Group zou de uitzendrechten voor het WK in Rusland op een corrupte manier verkregen hebben.
Ricardo Moniz hoopt de 34-jarige middenvelder namelijk te verleiden tot een overstap naar Randers FC, waar Moniz afgelopen zondag werd gepresenteerd als nieuwe trainer. Het duo werkte eerder kortstondig samen bij Hamburger SV en Moniz ziet een nieuwe samenwerking met Van der Vaart wel zitten.
'Ik weet niet veel van de Deense competitie, maar ik weet dat Rafael niet goed genoeg gevonden wordt om hier te spelen. Rafael is een goed persoon, die ik zeer sympathiek en inspirerend vind. Ik weet dat hij het zwaar heeft en om eerlijk te zijn heb ik medelijden met hem', liet Moniz optekenen op zijn persconferentie.
Adriano (35) wil nog een poging wagen om zijn carrière een passend sluitstuk te geven. Het Amerikaanse Miami United was in 2016 de laatste werkgever van de Braziliaanse spits, die meer in het nieuws kwam door zijn gedrag buiten het veld. Maar van definitief stoppen wil hij nog niets weten. 'Ik bereid me voor op een nieuw project', zegt de oud-international met een verleden bij onder anderen Internazionale, Parma en Flamengo tegen TV Globo. 'Ik begin in januari weer met trainen, zonder club. Ik wil dit doen voor mezelf. Ik wil laten zien dat ik tot de bodem kan gaan, zodat ik kan laten zien of ik nog kan spelen of niet.'