AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Is dat niet een bepaald iemand die kale
459891FD00000578-5007763-image-m-7_1508748316577.jpg

Josep Guardiola?

Kan niet anders hij was zondag in Manchester. Ouwe buddies.

45989C7300000578-5007763-image-m-2_1508748210192.jpg

Koeman flashed a smile as he walked to San Carlo restaurant in central Manchester on Sunday

Zou kunnen, maar tegen Burnley had Uday had nog een baard.

dankjewel amrabat :) klaas speelde lekker op het randje, held!

Die kale is niet Guardiola. Maar in het artikel te lezen was hij wel aanwezig. Wat denken jullie, Koeman nieuwe bondscoach?
Zou toch gewoon voorschut zijn als hij nu wel toehapt? Grote mond gehad over dat ze hem geen aanbieding deden en dat het nu te laat was

Heb m'n twijfels bij Koeman. Bij Southampton deed hij het goed, maar met Everton is hij compleet de mist ingegaan. Hij lijkt me niet het genie die het grote landen zal lastig maken met 'beperkt' materiaal.

Zou toch gewoon voorschut zijn als hij nu wel toehapt? Grote mond gehad over dat ze hem geen aanbieding deden en dat het nu te laat was
Lijkt me goed dat ze het in ieder geval op bestuurlijk niveau eens eerst allemaal op orde hebben. Maar ik zou nergens van versteld staan als Koeman bondscoach gaat worden. Het is Koeman de laatste jaren voortvarend gegaan, maar hij heeft overigens ook redelijk veel gefaald natuurlijk in zijn trainerscarrière. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij en zou niet weten wie het dan wel zou moeten worden. Wie zou jij een goede coach vinden? Ik zie wel het liefst gewoon een Nederlander.

Asier Garitano pleit ik voor. Zal ook niet al te duur zijn.

Broertjes Koeman en Frank de Boer zullen toch wel liever een carrière als clubcoach ambiëren?

De Boer ambieert een club idd. Koeman is denk ik afhankelijk van welke aanbiedingen dat-ie krijgt. Cocu zou het op termijn wel willen doen, wellicht na dit seizoen.

Mark van Bommel staat te trappelen om bij PSV aan de slag te mogen toch?

Mark van Bommel staat te trappelen om bij PSV aan de slag te mogen toch?
Klopt inderdaad. Veel mensen binnen en buiten de organisatie PSV zijn erg te spreken over Mark van Bommel. Wat goed is komt snel, maar de vraag is alleen of snel na dit seizoen al is. Heeft dit seizoen voor het eerst als hoofdtrainer een team (-19) onder zijn hoede.

Illarremendi vs, Quique zo.

Buffon keeper van het jaar.

Wel mee eens behalve Iniesta

Terug
Naar boven