Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kale is niet Guardiola. Maar in het artikel te lezen was hij wel aanwezig. Wat denken jullie, Koeman nieuwe bondscoach?
Zou toch gewoon voorschut zijn als hij nu wel toehapt? Grote mond gehad over dat ze hem geen aanbieding deden en dat het nu te laat wasDie kale is niet Guardiola. Maar in het artikel te lezen was hij wel aanwezig. Wat denken jullie, Koeman nieuwe bondscoach?
Lijkt me goed dat ze het in ieder geval op bestuurlijk niveau eens eerst allemaal op orde hebben. Maar ik zou nergens van versteld staan als Koeman bondscoach gaat worden. Het is Koeman de laatste jaren voortvarend gegaan, maar hij heeft overigens ook redelijk veel gefaald natuurlijk in zijn trainerscarrière. Heb er een beetje een dubbel gevoel bij en zou niet weten wie het dan wel zou moeten worden. Wie zou jij een goede coach vinden? Ik zie wel het liefst gewoon een Nederlander.Zou toch gewoon voorschut zijn als hij nu wel toehapt? Grote mond gehad over dat ze hem geen aanbieding deden en dat het nu te laat was
Klopt inderdaad. Veel mensen binnen en buiten de organisatie PSV zijn erg te spreken over Mark van Bommel. Wat goed is komt snel, maar de vraag is alleen of snel na dit seizoen al is. Heeft dit seizoen voor het eerst als hoofdtrainer een team (-19) onder zijn hoede.Mark van Bommel staat te trappelen om bij PSV aan de slag te mogen toch?