XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Tete weer in de basis de laatste tijd.

LTGuOd6.jpg

de Vrij ook gisteren :)

Hopelijk blijft Napoli het volhouden!
Napoli gun ik het ook echt, spelen mooi aanvallend voetbal en ook wel weer een keer leuk als Juve het niet wordt. Het voordeel voor hun is dat ze die europa league gewoon kunnen laten lopen, zaten ze in de CL dan hadden ze nog wel de verplichting om te knallen.

Hij zou ook al aangeboden zijn bij Anderlecht. :o

• Like
Waarderingen: mat
Die gaat ergens in het midden oosten cashen het komende halfjaar denk ik

Ik denk zelfs dat als Kraay jr. zijn voetbalschoenen nu aan zal doen en een zaakwaarnemertje neemt nog een leuk contract zal scoren in China. Als de Gudelj's van deze aardbol daar een veelvoud verdienen wat er in Europa te halen valt. De gouden contracten liggen er voor het oprapen lijkt wel. In Rusland moest je wel een naam hebben, in China maakt het allemaal niet uit lijkt het.

Gudelj heeft daar nog een binnenlandse toptransfer gemaakt en ging dacht ik naar 5 miljoen netto per jaar:o

Lars Veldwijk is voorlopig teruggezet naar FC Groningen Onder-23. Dat heeft de club daags na de ontstane ophef rond de spits bekendgemaakt.

Cookies op VI.nl

Niet de eerste keer dat er gedoe om hem is.

Lars Veldwijk is voorlopig teruggezet naar FC Groningen Onder-23. Dat heeft de club daags na de ontstane ophef rond de spits bekendgemaakt.

Cookies op VI.nl

Niet de eerste keer dat er gedoe om hem is.

dit mong**l moet eigenlijk voor straf een week ploegendienst gaan draaien in een fabriek ,lekker eentonig simpel produktiewerk voor 1200,00 per maand

dan snapt hij misschien beter in wat een super de luxe situatie hij zich bevind om als profvoetballer te mogen werken ,stumper dat het is

Wanneer moest hij invallen, minuut 91?

Gaat naar Sparta.
Lekker jezelf af laten kopen terwijl Sparta al interesse had voor een transfer van Kramer vanuit Feyenoord.

Michiel Kramer maakt het seizoen af bij Sparta Rotterdam. De 29-jarige spits was transfervrij na zijn vertrek bij Feyenoord in januari.

Kramer wordt maandagavond gekeurd door de Spartanen. Met de aanvaller heeft trainer d*ck Advocaat zijn gewenste extra versterking voor de voorste linie gekregen. In de voorbije transferperiode werd Fred Friday al gehuurd van AZ.

Kramer toch zijn waarde laten zien bij Utrecht en NEC vorig jaar met die doelpunten als pinchitter waardoor je toch het kampioenschap kan winnen. Beker finale ook de 1 0 dacht ik gemaakt.

dit mong**l moet eigenlijk voor straf een week ploegendienst gaan draaien in een fabriek ,lekker eentonig simpel produktiewerk voor 1200,00 per maand

dan snapt hij misschien beter in wat een super de luxe situatie hij zich bevind om als profvoetballer te mogen werken ,stumper dat het is

Hij heeft nooit geweigert geeft hij zelf aan en ik geloof hem zelfs meer dan Faber op dit moment, die doet er op dit moment denk ik alles aan om even de aandacht te verleggen

Hij heeft nooit geweigert geeft hij zelf aan en ik geloof hem zelfs meer dan Faber op dit moment, die doet er op dit moment denk ik alles aan om even de aandacht te verleggen

Mwa, zie totaal geen reden voor Faber om hierover te gaan liegen. Hij staat al flink onder druk. Begin zelfs meer te twijfelen aan Veldwijk. Hiervoor had ie ook al zo een akkefietje met Mahi(?) dacht ik, toen ontkende Mahi ook dat hij iets gezegd had.

Terug
Naar boven