Niet dus. Beetje de laatste 10min met 9 man in je eigen strafschopgebied gaan staan en dan schrikken dat de onterechte gelijkmaker valt. Debielen![]()
Prachtige goal van Clasie...

Wat hoop ik dat Parijs er uit gaat.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dus. Beetje de laatste 10min met 9 man in je eigen strafschopgebied gaan staan en dan schrikken dat de onterechte gelijkmaker valt. Debielen![]()

Hij heeft de smaak te pakken

Napoli gun ik het ook echt, spelen mooi aanvallend voetbal en ook wel weer een keer leuk als Juve het niet wordt. Het voordeel voor hun is dat ze die europa league gewoon kunnen laten lopen, zaten ze in de CL dan hadden ze nog wel de verplichting om te knallen.
Die gaat ergens in het midden oosten cashen het komende halfjaar denk ik
Die gaat ergens in het midden oosten cashen het komende halfjaar denk ik
Gaat naar Sparta.
Lars Veldwijk is voorlopig teruggezet naar FC Groningen Onder-23. Dat heeft de club daags na de ontstane ophef rond de spits bekendgemaakt.
Cookies op VI.nl
Niet de eerste keer dat er gedoe om hem is.
Gaat naar Sparta.
Lekker jezelf af laten kopen terwijl Sparta al interesse had voor een transfer van Kramer vanuit Feyenoord.
dit mong**l moet eigenlijk voor straf een week ploegendienst gaan draaien in een fabriek ,lekker eentonig simpel produktiewerk voor 1200,00 per maand
dan snapt hij misschien beter in wat een super de luxe situatie hij zich bevind om als profvoetballer te mogen werken ,stumper dat het is
Hij heeft nooit geweigert geeft hij zelf aan en ik geloof hem zelfs meer dan Faber op dit moment, die doet er op dit moment denk ik alles aan om even de aandacht te verleggen