XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Janmaat is er ook niet bij zie ik nu net. :thinking:

Pieters - de Vrij - van Dijk - Hoedt - Janmaat

Helaas pindabaas...

Wat hebben ze eigenlijk tegen Pieters..? heb net even opgezocht en heeft 4 jaar geleden zijn laatste interland gespeelt terwijl hij al die tijd gewoon vaste kracht is geweest bij Stoke.
Zou bij oranje met een 4-3-3 gaan spelen:
Memphis - Dost - Promes
Strootman - Wijnaldum - ...?
Van Aanholt - De Vrij - van Dijk - Tete?
Zoet

Valt op zich wel mee:

mwcXH1I.jpg

Ahja, het is niet de enige die over het hoofd is gezien door Hiddink en Blind.

Misschien vinden de overgevoelige bondscoaches hem een beetje eng. ( ruit inslaan bij psv)

Ligt het aan mij of selecteerde hij maar één linksback?

Na drie wedstrijden in de Chinese Super League wachten Yannick Carrasco en zijn club Dalian Yifang nog steeds op een eerste zege. Meer zelfs: het ging vrijdag voor de derde week op rij onderuit, ditmaal met 0-3 tegen Beijing Guoan. Jonathan Soriano scoorde twee goals. Dalian Yifang staat laatste, met 0 punten en een negatief doelsaldo van -13. Het scoorde tot dusver nog geen enkel doelpunt.

:orly:

• Like
Waarderingen: mat
Vanavond naar Twente - Willem II

Gaat gezellig worden

Twente reeds weer verliezen

Sparta onder Rijkaard kon ook niet degraderen

Ik ben er bang voor ja. Nacompetitie is onvermijdelijk. Hup NAC en Ajax vandaag.

Denk dat beter Roda kan winnen. Anders heb je weer een concurrent die wegloopt. Moet twente nog tegen Roda?
Je moet zorgen dat je Roda onder je houdt, wil je er niet al rechtstreeks uitvliegen. Gelijkspelletje dan maar, alles is eigenlijk een kutuitslag voor Twente.

Twente moet tegen NAC (thuis) op de allerlaatste speeldag. :o

Je moet zorgen dat je Roda onder je houdt, wil je er niet al rechtstreeks uitvliegen. Gelijkspelletje dan maar, alles is eigenlijk een kutuitslag voor Twente.
Ja, is waar. Dacht misschien kan je later nog wel met Roda afrekenen. Is nu 8 punten verwijderd van ademhalen

Eén jaartje Jupiler League overleef je misschien nog, daarna is het over en uit.

Terug
Naar boven