MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Er zit nog geen sleet op.

Psv zo goed als kampioen:D

Dickie, Stijn en Robert winnen.

Hey Twente
200.gif

Dankzij een 3-1 thuiszege op Leganés
(drie keer Messi) heeft FC Barcelona in
Spanje een record van Real Sociedad uit
1979-1980 geëvenaard.Geen enkel ander
team wist 38 opeenvolgende duels op het
hoogste niveau ongeslagen te blijven.

Wie had dat gedacht na de supercup? :thinking:

Ik niet

City :roflol:

United kon plots voetballen. :thinking:

Zullen Robin en Pierre ook spelen bij de afscheidswedstrijd van Dirk? :thinking:

Fernando Torres is aan zijn laatste weken bezig bij Atlético Madrid, zo geeft hij maandag aan. De spits kwam nauwelijks meer in de plannen van trainer Diego Simeone voor en moest concurreren met onder anderen Antoine Griezmann, Diego Costa en Kevin Gameiro. "Ik neem van deze gelegenheid gebruik om aan te kondigen dat dit mijn laatste seizoen is bij de club", aldus Torres op een evenement.

Heerlijk dat zo een monument als Dickie nog in de eredivisie coacht en blij is.

Telstar geplaatst voor playoffs :rocker2:

Rip Twente :'(

Vertrekt Mousa Dembélé (30) na dit seizoen bij Tottenham? De middenvelder gaat deze zomer zijn laatste contractjaar in en de Italiaanse grootmacht Juventus houdt zijn situatie nauwlettend in de gaten. De technische staf van Juve was enorm onder de indruk van de prestatie van de Rode Duivel in de Champions League-wedstrijd in Turijn (2-2).
Ik zeg... doen!

Echt een voetballer voor Juventus al zou hij overal wel tot zijn recht komen. Kan me nog herinneren dat het bij Willem II en AZ een sierlijke buitenspeler was en nu lost hij alles op als verdedigend middenvelder.

Zo zal hij toch nog een paar prijzen pakken.

Terug
Naar boven