MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bergkamp zal er wel te verlegen voor zijn

Zn bijnaam was daar toch 'God'?

Vieira kwam ook al een paar keer voorbij. Ik ben benieuwd of de aflossing van macht net zo dramatisch zal verlopen als bij United.

De heyday van Wenger:

BUFtmH5.jpg

Rubriek Comedy Capers

Leuk he kunstgras

:eyes:

Benito Raman is vernoemd naar de fascistische Italiaanse dictator Benito Mussolini, zegt hij tegenover Sport/Voetbalmagazine. Mussolini stond te boek als één van Hitlers bondgenoten tijdens de Tweede Wereldoorlog. ‘Hoe mijn ouders erbij zijn gekomen, weet ik niet en het interesseert me ook niet’, gaf Raman te kennen. In datzelfde interview haalde hij ook aan dat hij van de topsportschool in Gent gestuurd werd omdat hij een wielrenner een kopstoot had gegeven.

:roflol:

Ondanks de FA Cups was hij wel al een tijdje uitgepiekt. :thinking:

Wat is dat een gemist talent zeg. Echt zo lomp als het achterste van een varken, en ook lomp qua voetbalintelligentie. Ik dacht dat Limbombe een gefaald talent was maar van hem is er nog wat terechtgekomen. Hij en Raman zouden de nieuwe toppers van de Duivels gaan worden volgens Football Manager een paar jaar terug.

Kijk naar wat Ibra tegen Materrazzi doet: hij ziet gewoon al aankomen dat Materazzi met een beenbreker komt(je ziet Mat schuin stampen). Dat is voetbalintelligentie, en waarom hij een van de grootste voetballers is in de laatste 15 jaar.

Over verloren talenten gesproken, Besnik Hasi over Vanden Borre:

“Beginnen we daarmee? Da’s tijdverspilling. Het is straf dat Vercauteren Anthony nog maar eens een kans geeft bij Cercle, maar ja... Soms geloof je zo hard in een speler dat je hem nooit laat vallen. Pas op: als voetballer kan Vanden Borre fantastisch zijn. Dat was ook de reden dat ik hem in 2013 samen met Van Holsbeeck al eens opviste bij Anderlecht. Van den Brom kende Anthony toen niet en moest hem niet hebben, terwijl Van Holsbeeck zei: Jullie moeten beslissen. Hij zal in jullie kleedkamer zitten. Ik hapte toe. Zolang Anthony een contract en het WK als doel had viel het mee, maar daarna was hij niet meer te managen. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.”

Over verloren talenten gesproken, Besnik Hasi over Vanden Borre:

“Beginnen we daarmee? Da’s tijdverspilling. Het is straf dat Vercauteren Anthony nog maar eens een kans geeft bij Cercle, maar ja... Soms geloof je zo hard in een speler dat je hem nooit laat vallen. Pas op: als voetballer kan Vanden Borre fantastisch zijn. Dat was ook de reden dat ik hem in 2013 samen met Van Holsbeeck al eens opviste bij Anderlecht. Van den Brom kende Anthony toen niet en moest hem niet hebben, terwijl Van Holsbeeck zei: Jullie moeten beslissen. Hij zal in jullie kleedkamer zitten. Ik hapte toe. Zolang Anthony een contract en het WK als doel had viel het mee, maar daarna was hij niet meer te managen. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.”
Dat is inderdaad zo zonde. Hij had echt een wereldtopper kunnen worden indien er een betere kop op stond.

Sedan en Toulon hangen nu ook ergens rond in de vierde divisie van Frankrijk. Aantal jaar terug nog in Ligue 1.

Dag van de waarheid voor HSV btw

Was ist loss mit H S Vau?

Er zou bonje geweest zijn tussen een speler en Valverde na de wedstrijd tegen Roma. Ik zet m'n geld in op Pique. :thinking:

Moet Flipje misschien de beker overhandigen aan de vijand. Zit ook geen kraak of smaak aan die vent.

Assist van Jasper

Terug
Naar boven