MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Roma wordt keihard genaaid, twee penalties onthouden.

Geen videoref in de CL. :emo:

In de Italiaanse competitie werkt het erg goed.

We kunnen nu wel concluderen dat Madrid de derde op rij pakt.

Weer geen Belg die de CL wint (in basis)

Gerets

:bow:

Gaat een mooie pot worden, die 3 voorin bij Liverpool zijn gewoon stuk voor stuk wereldklasse.

Bij AS Roma was de ontgoocheling uiteraard groot. Sportief directeur Monchi stelde op de tv-zender Mediaset Premium dat het Italiaans voetbal onrecht is aangedaan.

“Het is het moment voor het Italiaans voetbal om de stem te verheffen”, verklaarde hij. “Juventus werd ook uitgeschakeld door ongelooflijke fouten. En gisteren was het weer van dat in Real-Bayern. Mijn gelukwensen voor Liverpool, maar men moet goed analyseren wat er gebeurd is. Er werden vanavond twee duidelijke strafschoppen niet gefloten. En in de heenmatch scoorde Liverpool vanuit buitenspel. De videoref moet zijn intrede doen in de Champions League. Dit is niet normaal. Ik begrijp niet waarom er geen VAR is in de belangrijkste competitie.”

Kan wel leuk potje worden. Simeone tegen Wanker

Is me nog lang bijgebleven dit

Gun het de Oostenrijkers wel

En 'We are back!' dan? :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

oehhhhh, deze komt hard aan.

Elf toptalenten weerstaan lokroep uit buitenland en tekenen contract op Anderlecht
De namen van de elf jongens die hun eerste profcontract op Anderlecht tekenden zijn:

Jeremy Doku, Mathis Suray, Anouar Ait El Hadj, Lucas Lissens, Halim Timassi, Killian Sardella, Loic Masscho, Chris Kalulika, Yari Verschaeren, Antoine Colassin en Zacarias Antonio.

De grootste naam is die van Jeremy Doku, die het hof werd gemaakt door onder meer Liverpool.

Zo kan het dus ook.

Gerrard manager Rangers

Terug
Naar boven