Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Band met Belgische fans blijft item voor de Lukaku’s: “Eén applaus in 9 jaar, dan is niet alles vergeten en vergeven”

giphy.gif
Waar haalt hij het dat hij ons moet vergeven :roflol: voor zijn loon moet hij zich gewoon kapot lopen en de ballen erin schieten

Het is altijd een zelfingenomen kwalletje geweest. Wat Jordan bij de selectie doet begrijp ik al helemaal niet.

Het is altijd een zelfingenomen kwalletje geweest. Wat Jordan bij de selectie doet begrijp ik al helemaal niet.

Die jordan is een 1e klas pannenkoek,

België moet oppassen dat deze gouden generatie niet prijzenloos de geschiedenis ingaat , het kan anders wel weer een paar generaties duren voordat er weer zoveel talent is

Die jordan is een 1e klas pannenkoek,

België moet oppassen dat deze gouden generatie niet prijzenloos de geschiedenis ingaat , het kan anders wel weer een paar generaties duren voordat er weer zoveel talent is
Door dat gejank van Lukaku begin ik zelfs te hopen dat ze er snel uit liggen. Wat een zeikwijf :roflol:

Ik zou met Mertens als valse 9 spelen. :wave:

• Like
Waarderingen: mat
Ze hebben toch een lul nodig die de schoenen poetst.

Daar hebben ze Karsdorp al voor. Justin mag het kleedkamer:clown:tje worden.

Ik zie hem El Shaarawy niet snel uit het team spelen. :nut:

Michel Kramer gaat zijn loopbaan vervolgen bij Maccabi Haifa. De 29-jarige aanvaller ondergaat in de komende dagen de medische keuring en zal dan een contract tekenen bij de club van technisch directeur Mohammed Allach en trainer Fred Rutten.

Wat een sociale man is Rutten toch

Een opvolger voor Zidane is nog niet bekendgemaakt, maar in de wandelgangen wordt de naam van Guti genoemd. Ook Capello verwacht dat de oud-middenvelder wordt doorgeschoven naar de hoofdmacht. “Pérez kan Guti nu aanstellen. Hij wil laten zien dat hij radicale beslissingen kan nemen, zoals hij drie jaar geleden heeft gedaan met Zidane.”

Guti, Casillas, Raul, Morientes, Hierro, Helguera... Mooie tijden

Van Gaal of Bosz

Terug
Naar boven