MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

dancing_banana.gif

No es bueno :nope:

Dat Nederlands afval aardt wel in Brugge. Groeneveld werd na 10min al dubbel gedekt en blijft gewoon Standard op een hoopje spelen.

Bedankt kaasjes!

Vreemde achternaam voor iemand uit Nigeria. :P

• Like
Waarderingen: mat
Waar is Guillermo?

Doei Özil

Anthony Vanden Borre misschien naar Kortrijk. :emo:

Ik heb veel liever Royston Drenthe!

Tim Krul heeft Brighton & Hove Albion deze zomer transfervrij verlaten, waardoor de doelman op zoek is naar een nieuwe werkgever. The Shields Gazette meldt maandagmiddag dat Krul op weg is naar de Championship, aangezien de dertigjarige sluitpost nadrukkelijk in de belangstelling staat van Norwich City.

Malcom ruilt Girondins Bordeaux in voor AS Roma, zo melden beide clubs via de officiële kanalen. Er wordt gemeld dat een akkoord is bereikt en dat alleen het papierwerk nog geregeld moet worden. De 21-jarige buitenspeler, die maandagavond in Rome aankomt, gaat bij Roma zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract. Naar verluidt betaalt de Italiaanse club circa 36 miljoen euro aan Bordeaux om Malcom in te lijven.
Betere keuze dan Everton.

'Chelsea weigert ook derde bod van Barcelona'
Chelsea is niet voornemens om Willian zomaar te laten gaan. Een derde bod van Barcelona van ruim 61,5 miljoen euro op de Braziliaan is geweigerd, zo meldt Sky Sports. Manager Maurizio Sarri liet maandag in de Engelse media optekenen dat hij erop rekent dat behalve Willian ook Eden Hazard en Thibauto Courtois bij Chelsea blijven. “Het ligt niet alleen aan mij, maar ik ben ervan overtuigd dat zij zullen blijven", aldus de coach.

Ik vergeet telkens dat Huntelaar ook nog bij Ajax zit :thinking:

Hij kan eindelijk kampioen worden! Alle ballen op Huntelaar!

‘Die twee kunnen zijn zoals Sneijder en Milito in het jaar van de treble’
Cristiano Ronaldo werd met de hulp van concern Exor, het bedrijf van Juventus-president Andrea Agnelli, weggeplukt bij Real Madrid. Internazionale heeft met Radja Nainggolan ook een belangrijke transfer gerealiseerd, zo redeneert Marco Tronchetti Provera, bestuursvoorzitter van sponsor Pirelli. De zakenman suggereert dat de komst van de Belg doorslaggevender kan zijn dan de transfer van Ronaldo, die voor ruim honderd miljoen euro werd gehaald.

De baas van Pirelli ziet de samenwerking tussen Nainggolan en spits Mauro Icardi wel zitten en wijst naar het partnerschap van Wesley Sneijder en Diego Milito in het succesjaar 2010. De prestaties van de middenvelder en aanvaller zorgden ervoor dat Inter beslag legde op de treble. Tronchetti Provera ziet wederom een succesvolle samenwerking in het verschiet liggen.

“De transferzomer van Inter is geweldig geweest tot nu toe, te beginnen met Nainggolan”, zegt de zakenman, geciteerd door verschillende Italiaanse media. “Hij is een natuurlijke leider en met Icardi kunnen die twee zijn zoals Sneijder en Milito in het jaar van de treble. Icardi naar Real Madrid? Ik denk en hoop dat Icardi zijn reis gaat vervolgen bij Inter en dat hij met dit team gaat strijden voor de Scudetto.”

Tronchetti Provera erkent dat Juventus goede zaken heeft gedaan met de komst van Ronaldo. “Juventus lijkt uit zicht met hem erbij, maar dat is geen gegeven. Ronaldo is goed voor het Italiaanse voetbal, maar ik hoop dat Suning, zodra de Financial Fair Play het toestaat, ook een grote aankoop gaat doen. Lionel Messi? Als de omstandigheden aanwezig zijn... De fans zouden het fantastisch vinden.”
Nu hoop ik toch ook dat Icardi niet naar Madrid vertrekt. :emo:

Hakje @ 0:15

Hé Sampaoli, bedank èh. Pannenkoek!

‘Barcelona blokkeert te elfder ure transfer van Malcom naar Roma’
Malcom vertrekt mogelijk toch niet naar AS Roma, zo melden Italiaanse media. De aanvaller had maandagavond in Rome moeten landen, om dinsdagmorgen een medische keuring te ondergaan, maar de Braziliaan is niet komen opdagen. Volgens de laatste berichten zou Girondins Bordeaux uiteindelijk geen toestemming voor de vlucht hebben gegeven.

Bordeaux zou namelijk een hoger bod van Barcelona hebben ontvangen en derhalve meer voelen voor een overgang van de aanvaller naar Spanje. De Ligue 1-club en AS Roma maakten maandag via de officiële kanalen al melding van een akkoord over de 21-jarige Braziliaan, die zelf echter nog geen enkel document heeft ondertekend. Barcelona heeft naar verluidt 41 miljoen euro geboden en de verwachting is dat AS Roma nu ook meer gaat bieden.

Bordeaux wil volgens Franse media nu rustig afwachten hoe de onvoorziene ontwikkelingen zullen uitpakken. Het bod van Barcelona is immers exclusief variabele bonussen, waardoor de club uit de wijnstad aanzienlijk meer kan toucheren voor de aanvaller. Malcom zal in het Camp Nou ook ongetwijfeld meer kunnen verdienen dan in Rome, waar een contract tot medio 2023 à 2,5 miljoen euro voor hem klaarligt.

Malcom, die nog tot medio 2021 vastligt bij de Franse club, kan bij een overgang naar Rome worden gezien als een concurrent voor Justin Kluivert, aangezien de aanvaller zowel op links- als op rechtsbuiten kan spelen. Ook kan Malcom als aanvallende middenvelder fungeren. Mocht hij uiteindelijk niet naar AS Roma gaan, dan maakt de club mogelijk alsnog werk van Hakim Ziyech.
:popcorn:

Terug
Naar boven