MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Die penalty van Ben Yedder:rolleyes:.....

Cillessen had hem niet gepakt. :p

Keita Baldé Diao laat AS Monaco na een seizoen alweer achter zich. Internazionale maakt maandagavond namelijk melding van de komst van de 23-jarige aanvaller, die aankomend seizoen wordt gehuurd van de Monegasken. Als Inter besluit om de deal permanent te maken, moet er naar verluidt 34 miljoen euro worden overgemaakt richting het prinsdom. AS Monaco ontvangt volgens de laatste berichten ook een percentage van een eventuele doorverkoop door i Nerazzurri.

De aanvaller wordt in het Giuseppe Meazza herenigd met Stefan de Vrij, die hij nog kent van hun gezamenlijke tijd in Rome. De Milanezen versterkten zich verder deze zomer al met Radja Nainggolan, Sime Vrsaljko, Lautaro Martínez, Federico Dimarco, Kwadwo Asamoah en Matteo Politano.
In navolging van Andrés Iniesta en Gerard Piqué heeft ook David Silva besloten om te stoppen als international van Spanje. De middenvelder, goed voor 125 interlands, spreekt maandagavond op Twitter van 'een van de moeilijkste beslissingen' die hij ooit heeft moeten nemen als voetballer.

Laatst bewerkt:
Manchester United heeft er alle vertrouwen in dat David de Gea een nieuwe verbintenis gaat ondertekenen, zo schrijven diverse Engelse media dinsdag. Volgens de laatste berichten uit Engeland zal de 27-jarige doelman zich spoedig langer aan the Mancunians verbinden, zeker na de transfer van Thibaut Courtois naar Real Madrid. De Spaanse topclub toonde de voorbije jaren diverse malen concrete interesse in De Gea.

Als De Gea zijn nieuwe contract ondertekent, wordt hij met een weeksalaris van 225.000 euro de best betaalde doelman van de Premier League.
Koekoek! h**ren neuken, nooit meer werken. :headphone:

Martin Ødegaard maakt als enige selectiespeler van Real Madrid geen deel uit van de kern voor het duel om de Europese Super Cup met Atlético Madrid. De toekomst van de aanvaller lijkt voorlopig dan ook niet bij de Spaanse topclub te liggen.

De afgelopen twee seizoenen werd Ødegaard door Real Madrid verhuurd aan SC Heerenveen. In Friesland groeide de aanvaller uit tot een vaste waarde. Deze zomer keerde hij terug naar Spanje, maar voor een nieuwe kans in het eerste elftal lijkt het te vroeg.

Waar trainer Julen Lopetegui namelijk volop talenten en zelfs geblesseerde spelers meeneemt naar Talinn, is er voor Ødegaard geen plaats in zijn 29-koppige wedstrijdselectie. Volgens AS is een nieuw vertrek van de negentienjarige Noor in de maak en zouden Aston Villa en Derby County al belangstelling getoond hebben.

Ødegaard verruilde Strømsgodset IF in januari 2015 voor Real Madrid, dat destijds onder meer Ajax aftroefde in de strijd om de komst van de Noorse international. De aanvaller slaagde er echter niet in door te breken in Madrid en zijn status als wonderkind is inmiddels behoorlijk vervaagd.

Tiemoué Bakayoko verruilt Chelsea op huurbasis voor AC Milan, zo maken beide clubs via officiële kanalen bekend. De 23-jarige middenvelder verlaat the Blues zodoende al na één seizoen. In de huurdeal is een optie tot koop opgenomen, waardoor AC Milan Bakayoko volgende zomer voor naar verluidt 35 miljoen euro definitief over kan nemen.
Martin Ödegaard gaat zich wederom op huurbasis aansluiten bij sc Heerenveen, zo meldt Mundo Deportivo dinsdagmiddag. De negentienjarige aanvallende middenvelder ontbreekt in de wedstrijdselectie van Real Madrid in het kader van de Europese Super Cup, volgens de Spaanse krant omdat de Noor de overgang naar de Friezen aan het afronden is.

Laatst bewerkt:
Nou, maar eens kijken wat ajax er van bakt

Zucht, telkens weer downplayen de belangrijkheid. Doet me denken aan Ten Cate. Die zei dat ook toen ze zich niet kwalificeerde.

Hey, die Carcela ken ik uit Spanje. Granada ofzo zeker

• Like
Waarderingen: mat
Kiev als ze niet, zoals ik verwacht, gaan choken

Ramos repliceert Klopp venijnig: ‘Het is niet de eerste finale die hij verliest’
Sergio Ramos heeft dinsdagavond venijnig gereageerd op de kritiek die hij vorige week over zich heen kreeg van Jürgen Klopp. De manager van Liverpool liet zich negatief uit over het gedrag van de verdediger in de Champions League-finale van afgelopen mei tussen Real Madrid en the Reds, maar dat lijkt weinig indruk gemaakt te hebben.

In die finale raakte Liverpool Mohamed Salah al in de eerste helft kwijt, nadat de Egyptische sterspeler na een duel met Ramos een schouderblessure opliep. Na rust liep Real Madrid uiteindelijk uit naar een 3-1 zege. "Het kan toeval zijn, maar Salah werd uit de wedstrijd gehaald tijdens een uitstekende fase in zijn carrière. Veel mensen zullen zeggen dat deze dingen gebeuren. Maar als dit de boodschap is die we onze kinderen willen meegeven, dan is alles geoorloofd en gaat alles louter over winnen. Dan ben ik blij dat ik over veertig jaar deze planeet verlaat. Of ik een goede verliezer ben? Nee", zo werd Klopp geciteerd door Goal.

"Ik wil het onderwerp niet opnieuw aansnijden. Iedereen mag een mening hebben en dat respecteer ik, maar ik had niet de intentie om Mohamed Salah vast te grijpen. Sterker nog: hij was degene die als eerste mijn hand vastgreep", zo vertelt Ramos dinsdag desgevraagd op een persconferentie in aanloop naar het Europese Super Cup-duel van woensdagavond met Atlético Madrid, geciteerd door Marca.

De verdediger van Real Madrid vindt dat Klopp het uitvallen van Salah niet als excuus moet aanvoeren voor het verliezen van de finale. "Hij wil het aanvoeren als excuus, maar het is niet de eerste finale die hij verliest", zo klinkt het venijnig. "Desondanks blijft hij een geweldige coach en ik heb dan ook op hem gestemd als beste trainer van het jaar. Ik hoop dat hij dan wat rustiger blijft."
tenor.gif

Hey, Cocu!
200.gif

PSV moet tegen BATE met Hleb in de gelederen

Terug
Naar boven