- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook echt overal Leko op de kopfoto

Hij is een nacht in de cel gebleven, dat doen ze toch niet zonder reden denk ik..
Wel mooi hoe die voorzitter het oppakt. Normaal hebben ze daar dikke schijt en pleuren ze iedereen eruitMag die voorzitter wel. Lees net dat Demirel is weggestuurd
https://nos.nl/artikel/2254271-voorzitter-fenerbahce-complot-tegen-cocu.html
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.Hij is een nacht in de cel gebleven, dat doen ze toch niet zonder reden denk ik..
Mag m wel. Kop staat me wel aan. Mooi dat voor de verandering het niet altijd aan anderen ligt maar hand in eigen boezem steekt. (Lees medeturken)Wel mooi hoe die voorzitter het oppakt. Normaal hebben ze daar dikke schijt en pleuren ze iedereen eruit
Hij gaat als wraak punten pakken in de CLVolgens advocaat Walter Van Steenbrugge heeft Club Brugge-trainer Ivan Leko niets te maken met de grote matchfixing- en corruptiezaak in het Belgische voetbal. Leko werd gisterochtend van zijn bed gelicht en in de boeien geslagen om te worden ondervraagd.
Na verhoor werd de trainer vrijgelaten zonder voorwaarden. Hij werd wel in verdenking gesteld voor witwassen, in verband met een betaling uit 2015. "Dat is lang voordat hij trainer werd van Club Brugge", zegt Walter Van Steenbrugge.
Waar gaat het dan precies over? "Leko moet eigenlijk nagaan of hij die geldsom heeft aangegeven." Het gaat volgens Van Steenbrugge over de overschrijving van een stuk van Leko's salaris, uit de tijd dat hij trainer was van OHL. "Dat was een nettobedrag dat toen overgemaakt werd. We moeten nu nagaan in hoeverre dat toen fiscaal aangegeven is", verduidelijkte de advocaat na "Terzake" ook nog eens in "De afspraak".
Van Steenbrugge is dus overtuigd van de onschuld van Leko en betreurt samen met zijn cliënt dat de trainer de afgelopen dagen zware imagoschade heeft opgelopen. "De nationale en internationale pers heeft hem in verband gebracht met fraude en matchfixing, maar daar is totaal niets van aan."
Leko en Van Steenbrugge beraden zich dan ook over juridische stappen. "Ivan Leko heeft gezegd: 'Ik kom terug, ik sla ook terug, want iemand op een dergelijke manier aanpakken, mag niet ongestraft blijven.'"

Nathan Aké wordt sinds enkele dagen met Manchester United en Tottenham Hotspur in verband gebracht. Engelse media schrijven vrijdag dat de verdediger van Bournemouth inmiddels door Tottenham bovenaan de wensenlijst is gezet. De 23-jarige wordt gezien als een van de favorieten om Jan Vertonghen op termijn op te volgen.