XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Das kannie waar sein :roflol:

6 extra minuten bij psg... Kan het nog opvallender.

Hij heeft wel de FA Cup gewonnen.
XCjzAI.gif

• Like
Waarderingen: mat
Dat het team geen spelers heeft zoals Keane en Ruud was ons al duidelijk.

• Like
Waarderingen: mat
Hoe zit dat eigenlijk met Boca-River? Komt Bernabeu beetje vol te zitten? :thinking:

Dacht vanmorgen ook wat Gijp zegt. De Jong naar PSG . Hartstikke leuk: Guingamp uit. (Altijd lastig)

Wat een farce. De CONMEBOL zou Argentijnse teams beter vijf jaar schorsen. Misschien begrijpen ze het dan.

Romelu Lukaku: “In België ben ik nog steeds een Afrikaan”
“Ik wil na mijn carrière de eerste succesvolle Afrikaanse trainer zijn. Want in België ben ik nog steeds een Afrikaan. Ik wil de deur openen voor my people”. Dat heeft Romelu Lukaku gezegd in een interview met OTRO, een nieuwe voetbalapp.

Lukaku deed de opmerkelijke uitspraken in een video-interview waarin onder meer Neymar, Zidane, Cantona en Neymar vertelden over “het leven na het voetbal”. De spits van Manchester United en de Rode Duivels ging er niet verder op in, maar wat Lukaku zei, ligt wel in lijn met eerdere quotes over zijn identiteit.

“Toen het goed ging, werd ik in krantenartikels Romelu Lukaku, de Belgische spits genoemd. Toen het minder goed ging, noemden ze mij Romelu Lukaku, de Belgische spits van Congolese afkomst”, zei hij daarover in juni. “Als je mijn spel niet goed vindt, dan is dat goed. Maar ik ben hier geboren. Ik ben opgegroeid in Antwerpen, Luik en Brussel. Ik ben een Belg. We zijn allemaal Belgen. Dat is wat dit land zo cool maakt, niet?”
Ik wist niet dat hij kan lezen. :thinking:

Derby in Barcelona kan wel leuke schoppartij worden

Meer speelkansen voor de jongeren nu Rafinha 6 maand out is. :thinking:
Sinds de gouden generatie - Xavi, Andrés Iniesta en Carles Puyol zijn er niet meer, Lionel Messi, Gerard Piqué en Sergio Busquets zijn alleen nog over - is het maar weinig jeugdige talenten gelukt om vanuit de academie regelmatig het eerste elftal in Camp Nou te halen.
Valt op zich wel mee. De meesten waren gewoon te licht voor een basisplaats. Thiago was eigenlijk de laatste topper, maar die vertrok meteen.

Wedstrijd voorbij na 25 min. :emo:

Heeft niet heel veel met voetbal te maken, maar desalniettemin wel grappig:

Terug
Naar boven