Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

giphy.gif

Onder Pochettino zijn ze 3de en 2de geworden. Dat was Tottenham nog niet gelukt in het PL tijdperk. Zijn stijl ligt in lijn met wat we gewend waren onder Ferguson. Ik wil er ook graag aan toevoegen dat ze deze zomer geen cent uitgaven door de verbouwingen aan hun stadion.

:)

Onder Pochettino zijn ze 3de en 2de geworden. Dat was Tottenham nog niet gelukt in het PL tijdperk. Zijn stijl ligt in lijn met wat we gewend waren onder Ferguson. Ik wil er ook graag aan toevoegen dat ze deze zomer geen cent uitgaven door de verbouwingen aan hun stadion.

:)
Hier even op reageren, want ik kan werkelijk niet begrijpen hoe je beiden op elkaar vindt lijken.
Zijn natuurlijk enorm moeilijk met elkaar te vergelijken, Fergie's tactiek is in die 30 jaar flink veranderd en we spreken nu over een totaal ander spelletje dan tijdens zijn reign. Echter is het hoog en dwingend druk zetten inherent aan het systeem van Poch, iets wat je bij Fergie praktisch niet zag. Verder was het spelletje van United onder Ferguson veel directer dan het rond-gepass van Poch. Enige waar ze echt overeenkomst in hebben is de keuze voor spelers die meerdere posities beheersen en een wat vrijere invulling van de posities tijdens de wedstrijd.
Mourinho is gek genoeg de coach die met zijn voetbal (zeker in zijn tijd bij Inter) het dichtstbij komt bij de tactiek van Alex Ferguson.

Zo diepgaand had ik het nog niet bekeken. Ik doelde vooral op attractief voetbal voor de kijker. Op dat vlak zijn we niet echt verwend onder Moyes, van Gaal en Mourinho.

Ik verwacht dat Solskjaer ook een poging zal doen om dat terug te brengen.

Zo diepgaand had ik het nog niet bekeken. Ik doelde vooral op attractief voetbal voor de kijker. Op dat vlak zijn we niet echt verwend onder Moyes, van Gaal en Mourinho.

Ik verwacht dat Solskjaer ook een poging zal doen om dat terug te brengen.
Toen ik er na mijn reactie nog even over nadacht, kwam ook bij mij de gedachte op dat je misschien niet enkel de tactiek bedoelde. Attractief voetbal speelt Poch zeker, en ik zie hem ook als de ideale man voor het huidige United. Ook de spelers die de afgelopen jaren zijn binnengekomen passen denk ik perfect in zijn systeem. Ik ben vreselijk benieuwd wat hij kan met jongens als Fred, Martial en Pogba.

Wil er overigens wel bijzeggen dat het voetbal onder Fergie lang niet zo aantrekkelijk was als dat wij nu geloven. Het grootste gedeelte in de PL was absoluut niet om aan te zien, op een of andere manier viel er altijd in de Fergie-Time nog een balletje in en pakten zij de punten. De vele titels verbloemen m.i. de grote kritiek die hij destijds (en niet onterecht) regelmatig ontving.

Zaten natuurlijk wel wat positieve uitschieters tussen, van de wedstrijd tegen Roma in 2007 krijg ik nogsteeds een semi.;)

:roflol:

Ik zie nog weleens samenvattingen van een uurtje langskomen.

Hèèrlijk :)

Altijd leuk Jozy en Bradley weer eens te zien. En onze vriend Giovinco en nog een paar van die snuiters

Krijgen we in Vlaanderen en Nederland niet hetzelfde te zien op Eurosport? :thinking:

niks te rellen hier? :sad:

Frank Kramer

Terug
Naar boven