Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd choken als het spannend wordt en zonder Kane rechterrijtje
Hier even op reageren, want ik kan werkelijk niet begrijpen hoe je beiden op elkaar vindt lijken.Onder Pochettino zijn ze 3de en 2de geworden. Dat was Tottenham nog niet gelukt in het PL tijdperk. Zijn stijl ligt in lijn met wat we gewend waren onder Ferguson. Ik wil er ook graag aan toevoegen dat ze deze zomer geen cent uitgaven door de verbouwingen aan hun stadion.
![]()
Toen ik er na mijn reactie nog even over nadacht, kwam ook bij mij de gedachte op dat je misschien niet enkel de tactiek bedoelde. Attractief voetbal speelt Poch zeker, en ik zie hem ook als de ideale man voor het huidige United. Ook de spelers die de afgelopen jaren zijn binnengekomen passen denk ik perfect in zijn systeem. Ik ben vreselijk benieuwd wat hij kan met jongens als Fred, Martial en Pogba.Zo diepgaand had ik het nog niet bekeken. Ik doelde vooral op attractief voetbal voor de kijker. Op dat vlak zijn we niet echt verwend onder Moyes, van Gaal en Mourinho.
Ik verwacht dat Solskjaer ook een poging zal doen om dat terug te brengen.

Jawel. Maar hoorde dat mls weg zou gaan op eurosport. Had jij in de nacht, als je weer doorhaalde, nooit Frank?Krijgen we in Vlaanderen en Nederland niet hetzelfde te zien op Eurosport?![]()
Ifbb updates worden zeker gewaardeert. Jij kon dat altijd zo goed.
Geen idee, kijk er zelden naar eigenlijk. Maar zo'n samenvatting v.d. MLS heb ik weleens bekeken.