En zie het Brugge morgen alweer verkakken tegen Gent![]()
hopelijk hehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zie het Brugge morgen alweer verkakken tegen Gent![]()
Pinanti is pinanti!brugge zowiezo wer cahnce gehad vorig weekend met die 2 penalties
Zou ook weg willen uit non country.

Je weet er een hoop van als Belgisch voetbalhater.
Fabio Quagliarella evenaarde afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Udinese (4-0) het imposante Serie A-record van levende legende Gabriel Batistuta, die tussen september en november 1994 in elf opeenvolgende competitieduels van Fiorentina in één seizoen trefzeker was.
Verkopen! Teveel kapsones gekregen.In de Slag om Vlaanderen werd Ruud Vormer een kwartier voor affluiten naar de kant gehaald voor Cools. De Nederlandse kapitein van Club Brugge was het daar helemaal niet mee eens en werd in zijn woede gesteund door de thuisfans, die lieten hun onvrede om de vreemde wissel duidelijk horen.
Club Brugge had een 0-1-achterstand goedgemaakt tegen tien man van AA Gent maar was zelf ook met tien gevallen na een rode kaart van Dennis (na tussenkomst van de VAR). Brugge-kapitein werd een kwartier voor het einde naar de kant gehaald, maar daar was de Nederlander duidelijk niet mee opgezet. Hij liet duidelijk zijn ongenoegen blijken tegenover coach Ivan Leko en schopte ook nog tegen een zak.
“Ik dacht dat ik goed bezig was”, vertelde hij na de match. “Daarom begreep ik die wissel niet. Weet je, ik wil altijd winnen. Als je dan gewisseld wordt, voel je je slecht. Al uit ik dat misschien slecht door tegen die zak te schoppen.”
Ook twintig minuten na de wissel was hij nog niet helemaal bekoeld. Toen de reporter aan Vormer vroeg of hij zijn wissel intussen wel begreep was zijn antwoord duidelijk: “Neen.”