Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Hij slaagde er wel in te scoren tegen Argentinië.

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Hoedt gaat het ook niet best met Celta

Was beter bij Lazio gebleven.

Reppe, Van Aanegemme, Cruuuuf :rocker2:

Una Symofinia. Futbol incredible

@Kieft

Hadden we het hier niet een keer over?

@Kieft

Hadden we het hier niet een keer over?

Met de VAR verlies je trouwens nog meer zuivere speeltijd. Wordt echt tijd voor zuivere speeltijd , 30 of 35 minuten.
Hele spelletje gaat veranderen, tijdrekken heeft geen zin meer, ballen uit rammen dus ook niet meer. Teams worden gedwongen gewoon te blijven voetballen. Duikelingen om tijd te rekken hebben ook geen nut meer.

Nadeel is wel dat het een drastische maatregel is, wat is de geschiedenis nog waard. Maarja aangezien een wk straks ook 48 teams gaat krijgen heeft een geschiedenis van meeste doelpunten, topscorer etc. ook geen waarde meer door deze verandering.

Zie nu net dat Raiola ook De Ligt in zn portfolio heeft.

Die gast kan het rijk worden echt niet meer tegen houden...

Denk niet dat De Ligt al de problemen van ManU oplost.

Misschien eens wat betere aanvallers versieren

En Martial en Rashford dan? :dunno:

Tweede garnituur dat we hebben geërfd van ome Louis.

Tweede garnituur dat we hebben geërfd van ome Louis.
z4Zv63Z.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Oh ja, fanboy. Was het ff vergeten.

Nee, die twee hebben echt wel potentieel.

Wie stel jij dan voor dat ze halen? Want Sanchez en Lukaku lopen er ook nog rond.

Ik vergelijk met de andere grote teams van dit moment in Europa: PSG, Barca, Real, ManCity en Juventus. Bekijk daar de aanvallers van en check dan Rashford en die ander.

Is gewoon kwaliteitsverschil en je redt er niet, zoals jij zegt, de absolute top mee.

Ik vergelijk met de andere grote teams van dit moment in Europa: PSG, Barca, Real, ManCity en Juventus. Bekijk daar de aanvallers van en check dan Rashford en die ander.

Klopt, daar beschikken ze over gevestigde namen. Al vind ik Benzema steeds minder worden. Toch zou ik momenteel m'n geld inzetten op het potentieel van Rashford (21) en Martial (23).

Sanchez blijft een vreemde, en overbodige, transfer wat mij betreft. Desalniettemin kan hij nog van grote waarde zijn.
Griezmann, Mandzukic en Lewandowski zoekt ook vast wel nieuwe uitdaging.

Mandzukic en Lewandowski zijn ook niet meer van de jongsten, en Griezmann blijft sowieso bij Atlético. Dan zou ik eerder aan Kane denken, maar die is wellicht financieel onhaalbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven