XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Na de loting begon Edwin van der Sar over het oud zeer van 1996. Beetje vreemd, aangezien hij zelf voor Juventus ging spelen. :thinking:

Monsieur wou hogerop. Tja, zoals jij als geen ander weet was toentertijd Italië de absolute top. Raiola zette ze allemaal in De Laars neer.

Whoopieee (komtieeeee)

Tegenwoordig is Marc breder dan hij groot is.

:lol:

Helene doet het wel goed he, Ze irriteert niet.

3615970b8a_1369740230_maar-johan-heeft-het-toch-vooral-op-gijp-gemunt.gif

Helene doet het wel goed he, Ze irriteert niet.

Als ik haar moet vergelijken met de europacup avonden in '95 doe mij dan toch maar Jack van Gelder. Ze vergist zich zelfs al in '95 en '96 het is echt de vrouw omdat er een vrouw moet zitten. Verder valt ze wel mee maar ze mag de microfoon van Jack nog niet eens pijpen.

Als ik haar moet vergelijken met de europacup avonden in '95 doe mij dan toch maar Jack van Gelder. Ze vergist zich zelfs al in '95 en '96 het is echt de vrouw omdat er een vrouw moet zitten. Verder valt ze wel mee maar ze mag de microfoon van Jack nog niet eens pijpen.
Dat was een tijd op zich. -Hele volksstammen weten niet eens meer het verschil tussen '92, '95, '96 en '97. kan het haar niet kwalijk nemen. Toentertijd was ze met hele andere dingen bezig.

Wat een moeizaam begin maar daarna kwam het weer lekker op gang, Juve stortte helemaal in.
En dat met deze magere backs die telkens de angel uit de aanval halen. Zet hier op de 2 slechtste plekken nog 2 toppers en je hebt toch een prachtig elftal.

Dat was een tijd op zich. -Hele volksstammen weten niet eens meer het verschil tussen '92, '95, '96 en '97. kan het haar niet kwalijk nemen. Toentertijd was ze met hele andere dingen bezig.

Jawel dat was het grootste succes van het Nederlands clubvoetbal van de afgelopen 25 jaar dat moet je weten. Ik haal ook geen '74 of '78 door elkaar dat is een wereld van verschil. '95 was hét jaar.
Enfin, ik ben geen van van Helene maar moet zeggen dat er geen enkele Jack of Mart meer rond loopt natuurlijk.

95 weet ik nog vaag, toen was ik 7 :).
96 en 97 weet ik niet meer toen zat ik aan de pils.

Leuk dat ze bij Barca ook door hadden dat De Ligt scoorde.

Iemand flimpie?

Terug
Naar boven