XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Pfff wat is deze.

Me mannie gaat op Italië.

Zo wil je niet toch niet winnen :emo: Nu mag vannacht mannetje van den sanden weer alle kamers langsgaan.

e067376ebc3d0741fb7ebe3d128ccb36.jpg

Nice, sponsor ik Brugge gewoon automatisch :roflol:

Is die tuinkabouter nu nog niet verkocht?

• Like
Waarderingen: mat
Van Persie sprak Depay aan op foto's: 'Waarom zou ik dat niet mogen?'

Bs5pG9i.jpg

Memphis Depay deelt regelmatig foto's op Instagram waarop de aanvaller van Olympique Lyon laat zien dat hij over dure spullen beschikt. Robin van Persie vroeg Depay eens waarom de voormalig PSV'er dit deed, waarna Depay veel foto's in eerste instantie verwijderde. In gesprek met LINDAvertelt de Oranje-international waarom hij even later de foto's wel weer op Instagram plaatste.

"Ik begreep wat hij (Van Persie, red.) ermee bedoelde te zeggen, daarom haalde ik ze er in eerste instantie af. Maar later dacht ik: waarom zou ik niet mogen laten zien wat ik heb gekocht van mijn zelf verdiende geld?”, zegt Depay. De aanvaller zegt van voetbal te houden, maar geeft aan dat hij tegelijkertijd meer is dan alleen een voetballer.

“Ik ben ook fashion en muziek. Dus moet je je afvragen hoe je jezelf wilt presenteren aan de buitenwereld. Wil ik mezelf zijn, of wil ik uitstralen dat ik een regular dude ben? Met alle respect: ik wil niet doorsnee zijn”, stelt Depay, die nu inziet dat hij te veel tijd heeft verspild aan 'materiële zaken waarmee ik succes wilde uitstralen'.

“Tegenwoordig zijn dingen als liefde voor de mensen om me heen en het geloof veel belangrijker voor me. Een Rolex kopen is alleen leuk als je er zelf hard voor hebt gewerkt. Ik laat mijn volgers een pad zien; iets wat zij misschien ook kunnen bereiken als ze er maar hard genoeg voor werken. Een deel van mijn leven ís ook mooi”, aldus Depay.
Hij is ook fashion en muziek, mensen.

Een overgang van Romelu Lukaku van Manchester United naar Internazionale lijkt steeds realistischer te worden. Gianluca Di Marzio van Sky Italia meldt dat de Engelse grootmacht bereid is de spits eerst voor twee jaar te verhuren voor tien miljoen euro, alvorens Inter de Belg verplicht moet overnemen door een optie tot koop ter hoogte van zestig miljoen.
:wave:

Snap overigens niet waarom Inter hem wil. Als Icardi vertrekt heb je toch Lautaro als vervanger?

Een OPTIE tot koop kan toch nooit verplicht zijn?

Is toch niet ongebruikelijk? :thinking:

Nee, maar dan had er gewoon verplichte overname moeten staan in het artikel en niet verplichte optie tot koop. Een optie is nl. een keuze en kan dus niet verplicht zijn. Dan is het geen optie meer.

Verder goed nieuws voor iedereen die Man Utd een warm hart toedraagt, mocht het waar zijn. Die dikz*k in een Man Utd shirt zien spelen deed elke keer pijn aan de ogen. Eigenlijk ook gewoon een schande dat hij voor zoveel geld gekocht is toentertijd. Totaal geen speler voor zo'n mooie club.

Hleb keek ogen uit bij Barcelona: ‘Die twee kwamen dronken naar de training’
Aleksandr Hleb stond tussen juli 2008 en februari 2012 onder contract bij Barcelona, maar kwam uiteindelijk niet uit de verf bij de Catalaanse grootmacht. De Wit-Russische spelmaker werd diverse malen uitgeleend en kwam uiteindelijk tot slechts 35 optredens in de hoofdmacht van Barcelona. Hleb heeft zijn ogen uitgekeken bij Barcelona, ondanks dat hij sportief weinig geluk kende.

De inmiddels 37-jarige Wit-Rus, die sinds kort zonder club zit, werd in de zomer van 2008 door Barcelona overgenomen van Arsenal. Hleb kostte Barcelona een slordige zeventien miljoen euro en erkent dat hij aanvankelijk niet stond te wachten op een transfer naar het Camp Nou. "Ik wilde eigenlijk niet naar Barcelona toe. Ik wilde graag bij Arsenal blijven of naar Bayern München, maar ik werd overgehaald door Josep Guardiola, die volgens mijn zaakwaarnemer maar bleef bellen", vertelt Hleb woensdag in het Wit-Russische radioprogramma Skameika Osnovij.

Eenmaal gearriveerd bij Barcelona werd Hleb geconfronteerd met de strapatsen van onder anderen Ronaldinho en Deco. "Die twee kwamen dronken naar de training", memoreert de ex-speler van verder onder meer VfB Stuttgart. Beide spelers werden uiteindelijk in de zomer van 2008 van de hand gedaan door Barcelona. "Weet je waarom ze werden verkocht door Barcelona? Ze waren bang dat zij een slechte invloed zouden hebben op Lionel Messi."

Hleb gaf zelf overigens al diverse malen aan spijt te hebben van zijn vertrek bij Arsenal. "Ik heb de beste jaren uit mijn loopbaan vergooid. Ik kon er niet tegen als ik niet speelde", zo vertelde hij in januari 2012 bijvoorbeeld in gesprek met de Stuttgarter Zeitung.
Brazilianen... Wat als hij de juiste mentaliteit had gehad?

Hleb met zn kutkoppie

Neto is speler van Barcelona, zo meldt de grootmacht via de officiële kanalen. De doelman komt over van Valencia, dat zich woensdag versterkte met Jasper Cillessen. De Nederlander verkaste voor 35 miljoen euro naar de nummer vier van LaLiga en Neto verkast voor 26 miljoen euro plus 9 miljoen aan variabelen, zo melden de Catalanen.

Vanav mn meissie tegen John Barnes' meissies.

• Like
Waarderingen: mat
Cillessen en Ter Stegen zouden een goed homokoppel zijn.

Serieus

Terug
Naar boven